MHD je služba, které nemá přinášet zisk, ale udržet město v chodu. Něco jako provozování vodovodu nebo kanalizace.
Praha není jako americká velkoměsta postavená kolem mnohaproudých silnic, u nás by to byly dálnice, tažených městem. A i tak - zeptejte se nějakého obyvatele Washingtonu, NY, Los Angeles, Chicaga, Bostonu, prostě kteréhokoli většího města, kolik času tráví denně ve skoro stojících kolonách.
Rozumné by bylo naopak dát MHD zdarma a posílit ji, aby co nejvíc lidí přesedlalo z aut.
Neschazi jim taky duhovy milion? Co pan hlupak Hrib, ktery plati statisice mesicne za poradenske mozky? Proc se utraci za verejnou wifi na zastavky a MHD-jakoze vsichni ti pubertaci programuji nejake zazraky? :-D
Ja osobne jsem pro "nejake" zdrazeni MHD, 10Kc/denne je opravdu nerealne malo.
Jo jo, mit ty prachy, co se bokem vyvalily za 30 let z dopravniho podniku, bylo by dnes lepe. Doufam ze tech 17 korun z jizdenky uz neputuje tomu "prasatku" do kapsy.
Myslím, že chytráci, kteří vypracovávají varianty nějak nepostřehli jeden problém. Praha je zahlcená auty. Tečka. Jakékoli zhoršení MHD znamená zhoršení stavu provozu a tím další zhoršení použitelnosti MHD kromě metra. Zdražení kupónů může také znamenat snížení příjmu z něj. Paradoxně, jako se paradoxně příjem zvýšil díky snížení cen. Prostě primitivní nápady primitivů ... .