Se ten reklamní slogan nějak poťapal, ne? Vlaky stojí a můžete jet autem, tedy autobusem.
Situace se bude zhoršovat, viz současný výcvikový postup u nových strojvůdců. Obcházení regulí soukromými dopravci. Počet strojvůdců ve věku 63,64, 65 let.
Železnice zůstává v čele bezpečnosti dopravy. Podobně "odborné" články jako tento čtu s úsměvem ....... něco o věci vím.
Ne pro strojvedoucí, ale pro dopravce bodový systém, který by mohl vést i k jejich výhazovu z kolejí. Manažeři evidentně špatně manažerují. Proč tak, jak se srážejí vlaky nepadají letadla? Proč tak, jak se srážejí vlaky nedochází k jaderným haváriím?
Padají. Do novin se dostalo to s fotbalistou, taky je to nějakých 14 dní.
Jaderné elektrárny nevím, ale uvědomte si, že jich je o dost míň, než vlaků, a že ty vlakové průšvihy jsou - klepy klep - zatím celkem neškodné. Čímž je nechci prohlásit za nepodstatné, spíš se je pokouším srovnat s nějakou bouračkou v areálu JE: slušná materiální škoda, i zranění a nedej pámbu mrtví se najdou, ale nic, co by tu elektrárnu zpochybňovalo.
Taky si uvědomte, že teď je z dráhy novinářské téma, takže pár dní z katastrof nevyjdeme, kdyby to podvrknutá noha na schodech na nástupiště měla bejt.
Bodový systém mi přijde jako nesmysl tam, kde existuje trestný čin z nedbalosti. Co mi smysl dává, je nějaká "pracovní knížka strojvedoucího", ovšem jen v případě, že je opravdu běžně provozována praxe dvou zaměstnání. Na druhou stranu - podle zákoníku práce musí člověk přijít do práce odpočinut a střízliv a v práci musí dodržovat pracovní přestávky. Netroufnu si odhadnout, nakolik se to týká aktuálních hříšníků.
Naopak, stalo se velmi hodně ! A to ztráta jistoty, solidnosti značky ČD, to samé platí i pro Českou poštu. Tak to dopracovali polistopadoví komsomolci.
Také mě to tak napadlo. Dráha je bezpečná. Lze předpokládat, že na tu bezpečnou dráhu v ČR by takový severokorejský Kim nevyjel ani se svým pancéřovaným vlakem. Proto po dráze nejezdí ani pan ministr Ťok.