20. ledna 2015 6:30 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

Bunda sem, bunda tam. Bushman si v kampani utahuje ze Zemana

Kampaň Bunda sem, bunda tam oděvní společnosti Bushman parafrázuje vulgární... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Kampaň Bunda sem, bunda tam oděvní společnosti Bushman parafrázuje vulgární... | foto:  František Vlček, MAFRA

PRAHA Dva měsíce po vulgárních výrocích prezidenta Zemana v Českém rozhlase, využila jeho slova soukromá firma ve své kampani. Lépe řečeno jejich parafrázi. Prodejce outdoorového oblečení Bushman nabízí slevy se sloganem Bunda sem, bunda tam.

Jde tedy o upravené vyjádření, v němž Miloš Zeman v rámci Hovorů z Lán rozebíral název punkové skupiny Pussy Riot. Česká společnost Bushman s heslem Bunda sem, bunda tam nabízí zboží od konce loňského roku.

„Nemyslíme si, že je potřeba za sloganem hledat složitý nebo záhadný význam. Slovy pana Jindřicha Melichara, majitele společnosti: ‚Když nás něco trápí a nemůžeme s tím nic moc dělat, mohli bychom si z toho aspoň udělat srandu…,‘” říká k záměru sloganu Simona Šťástková z firmy Bushman.

ČTĚTE TAKÉ:

Není to poprvé, co se politická satira objevila v reklamních kampaních.

Například humpolecký pivovar Bernard před dvěma lety vyobrazil na billboardech karikaturu exprezidenta Václava Klause. Tehdy v rámci širší kampaně Svět se zbláznil narážel na jeho spornou novoroční amnestii.

Energetický nápoj Kamikaze si zase vystřelil z bývalého ministra zahraničí Karla Schwarzenberga a jeho pověstného pospávání při politických jednáních. Fotografii, na níž dříme, doplnila sloganem Vydržíte déééle.

mipMichal Pavec

Nejlepší dětské knihy podle věku: Testujeme na vlastních dětech
Nejlepší dětské knihy podle věku: Testujeme na vlastních dětech

Dětských knih je na trhu velké množství, a tak je někdy složité najít tu pravou, která bude děti opravdu bavit. My jsme vyzkoušeli osm knížek. Podívejte se, jak v testu našich „redakčních“ potomků obstály, a nechte se inspirovat.