16. března 2018 15:31 Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

‚To poslední, co chce člověk vidět u vchodu.‘ Lidovci chtějí zakázat reklamy na pohřební služby u nemocnic

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 16Diskuse
Pohřeb - ilustrační foto | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Pohřeb - ilustrační foto | foto: Shutterstock

PRAHA Za neetické a necitlivé pokládají poslanci KDU-ČSL reklamy na pohřební služby v blízkosti nemocnic. Předkládají proto novelu zákona o regulaci reklamy, která by tuto propagaci v půlkilometrovém okruhu kolem nemocničních areálů zakázala, informovala strana v páteční tiskové zprávě.

„To poslední, co chce člověk hned u vchodu do nemocnice vidět, je velký poutač, kdy a kam odnést oblečení pro zesnulého. Nebo třeba jak objednat pohřební službu,“ uvedl za předkladatele poslanec a starosta Prahy 7 Jan Čižinský.

Nyní je reklama na pohřební služby zakázána v areálech zdravotnických zařízení a zařízení sociálních služeb včetně jejich oplocení. Autoři předlohy tvrdí, že se poutače často přesunuly před vchody a do bezprostředního okolí nemocnic.

ČTK
  • 16Diskuse




5 tipů, jak trénovat dětskou pozornost
5 tipů, jak trénovat dětskou pozornost

Věnovat dítěti péči a rozvíjet v něm schopnost koncentrace se vyplatí jak vám, tak jemu. Díky tomu, že bude pozorné ve škole, nebudete muset věnovat tolik času učení doma, což nejspíš potěší vás i vašeho potomka. Vyzkoušejte aktivity, kterými dětskou pozornost posílíte.