Středa 1. dubna 2020svátek má Hugo 7 °C skoro jasno Předplatné LN
Lidovky.cz > Byznys > Firmy a trhy

‚To poslední, co chce člověk vidět u vchodu.‘ Lidovci chtějí zakázat reklamy na pohřební služby u nemocnic

Pohřeb - ilustrační foto | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Pohřeb - ilustrační foto | foto: Shutterstock

PRAHA Za neetické a necitlivé pokládají poslanci KDU-ČSL reklamy na pohřební služby v blízkosti nemocnic. Předkládají proto novelu zákona o regulaci reklamy, která by tuto propagaci v půlkilometrovém okruhu kolem nemocničních areálů zakázala, informovala strana v páteční tiskové zprávě.

„To poslední, co chce člověk hned u vchodu do nemocnice vidět, je velký poutač, kdy a kam odnést oblečení pro zesnulého. Nebo třeba jak objednat pohřební službu,“ uvedl za předkladatele poslanec a starosta Prahy 7 Jan Čižinský.

Nyní je reklama na pohřební služby zakázána v areálech zdravotnických zařízení a zařízení sociálních služeb včetně jejich oplocení. Autoři předlohy tvrdí, že se poutače často přesunuly před vchody a do bezprostředního okolí nemocnic.

Premium

Která auta jsou skutečně bezpečná? Crash testy versus realita

Folksam je na trhu od roku 1908 a patří k největším švédským pojišťovnám. Od... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Setkáváme se s názory, že auta jsou navrhována tak, aby dosáhla dobrých výsledků v nárazových testech. Díky Folksamu...

Premium

Trend u rozvodů: čím dál více dětí končí ve střídavé péči

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Neustálé pendlování mezi dvěma domácnostmi dětem škodí, varují odborníci. Ve střídavé péči je v Česku stále více dětí....

Premium

Když je střílečka povinná. Hraju hry a platí mě za to, říká člen týmu Brute

Filip Dolenský, profesionální hráč počítačových her | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Má k dispozici fitness trenéra, mentálního kouče, psychologa a ve škole individuální studijní plán. Tedy servis...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!