Uvedl to server iDnes.cz s odkazem na zprávu firmy na Twitteru.
"Coca-Cola neprodává kolu v plastových sáčcích. I když je to kreativní, to, co píšete, prostě není pravda," reagovala společnost na Twitteru na zprávy v médiích.
ČTĚTE TAKÉ |
Firma prý chtěla ušetřit
Podle původních informací dailymail.co.uk prý firma chtěla prostřednictvím prodeje nápoje v sáčcích ušetřit peníze a chránit životní prostředí. Zprávu podporovalo i video. "Coca-Cola není autorem videa, které naznačuje přítomnost nápoje v plastových sáčcích a neodpovídá za jeho šíření," řekla iDnes.cz Daniela Paličková z českého zastoupení firmy.
"Nevyjadřujeme se k možným novým myšlenkám, dokud není rozhodnuto o jejich realizaci," dodala.
Coca-Cola vlastní zhruba 500 značek nápojůCoca-Cola je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě. Vlastní přes 500 značek nápojů. Kromě hlavní značky Coca-Cola, která je nejhodnotnější na světě, jí patří třeba značky Fanta, Sprite, Poverade a Minute Maid. Nápoje prodává ve více než 200 zemích světa. |