Jestli se ma opravdu Volkswagen a Porsche inspirovat Toyotou, vozy s kterymi v USA jezdi hlavne cernosska a hispanicka cast obyvatelstva a ktere vynikaji jiz desitku let nejhorsim designem tak se mame na co tesit!
http://www.bollyn.com/index.php#article_11148" target="_blank" rel="nofollow">The Zionist Gang that Bankrupted General Motors
Pokud vím, máme za sebou teprv první rok v dějinách, kdy Toyota prodala více aut než GM, ale podle zpráv z amerického trhu je propad prodejů Toyoty ještě všší než GM. V "rozhovoru" se zase pomíjí podstat problému bankrotu GM a Chrysleru, která je asi politicky nekorektní, nebo nevím co... GM stále rostl a to až do nynější krize (finanční). Přesto byl i jako nejúspěšnější výrobce léta v krizi finanční a to s ohledem na "královské" podmínky výhod a platů zaměstnanců ve srovnání se zaměstnanci "japonských" výrobců na území USA a zejména s ohledem na jeho náklady na penzijní systém bývalých zaměstnanců GM. Odtud počala už před více lety postupná finanční krize GM, kterou žádnou reorganizací výroby ani změnou portfolia nelze samostatně vyřešit. Nepomohlo ani to, že GM neustále rostl co do objemu výroby a tržeb a byl po desetiletí největším světovým výrobcem automobilů. V poklesu odbytu totiž problém nebyl stejně jako v organizaci výroby. Ale chápu, že autor knihy o Toyotě nemá takovou šířku záběru ve vztahu k GM :-)
skoda,ze nepadla otazka, jak se bude toyota a i honda chovat ted,kdyz zacnou jejich zamestnanci odchazet do duchodu.ani slova v interview o problemu unii.a unie je ted jednim z vetsich vlastniku chrysleru.vedle vlady a fiatu.dale problem investoru,kteri v bankrotech ztratili sve investice na ukor vlady a unii.
daleko starší, a nejen u automobilů.