osobni doprava musi , musi zdrazit , a ty prachy z nakladove dopravy pujdou zase do kapes par vyvolenych lidi ................................ kdyz si nechate kalet na hlavu , tak platte,,,,,,, jo a kde jsou odborari na drahach,, tady nevolaji , co!!!
Jak je ten reklamní slogan: Auta jedou, vlaky stojí?
Zkusenost z trati, kdejsem donedavna pravidelne jezdil. Praha - Vrane - Cercany (Dobris). Za ohromen penize se zde opravuje dlouhy tunel (cca 400 metru), kde se doposud jezdilo 10 km/h. Nyni je zde vyluka, autobusy ... Kouknul jsem se do noveho jizdniho radu o kolik se to promitne. Ani o minutu. Novy jizdni rad s tim nepocita. Pouze se to bude vyuzivat na stahovani zpozdeni (a kdyz nebude, tak vlak pocka ves stanici). Neumim si predstavit firmu, ktera udela mnohamilionovu invetici a pak ji nevyuzije. Repspektive draha ji vyuzije - ke zlepseni statistiky zpodovani vlaku :-)
Doposud stála zpáteční jízdenka na vzdálenost 50 km (tj. 50 tam a 50 zpět) 86 Kč. Ode dneška stojí 122 Kč. To představuje zdražení o 42%.
že se ČD ve svém boji se zákazníkem (ne o zákazníka) snaží Nakonec se jim snad podaří tu osobní dopravu zlikvidovat!
Když čtu propagační materiály drah, vybaví se mi jeden válečný vtip. Slavní vojevůdci se v nebi dohadovali, co všechno by dobyli, kdyby měli takové zbraně jakými se dnes tam dole válčí. Diskuzi uzavřel Napoleon prohlášením, že kdyby on měl takového ministra propagandy jako Goebels, nikdo by se nedozvěděl, že to u Waterloo prohrál. Když nezasvěcenec sleduje drážní tiskoviny, musí mít pocit, že všichni jezdí Pendolinem, užívají nespočet slev- které většinou přestanou platit, než je člověk stačí prostudovat. Skutečnost vidí každý, kdo vlakem musí jezdit. Pokud propagandisté drah mají za úkol odnaučit lidi jezdit vlakem, dělají svou práci dobře.
Zdražte všechno,alespoň se to dříve posere.Nic jiného se na to nedá říct.