protože mnohé dálnice jsou rozryty kolejemi...
V eu jsou svi.. stejně to zaplatí lidi ve zboží , nebo si myslíte že ne?
Evropská komise se musí zamyslit také nad vystavěnými železničními koridory!!!
Stačí čtvrtinové a užší kontejnery a dopravovat spustu zboží po železnici a místně rozvážet ze železničních nádraží do obchodních meziskladů k dalšímu dělení pro místní dopravce.
Je to obyčejná logistická úvaha, která je v souladu s přírodou a i ekonomickými úvahami.
Kdopak ví kolik nás bude stát údržba všech těch dálnic, které ročně procházejí teplotami plus 40 celsia a v zimě běžně mínus 10 celsia, nehledě na zátěže kamionů, mechanické shrabování či tuny soli a štěrku. Mimochodem, vždy se podivuji nad tím kde se ty tuny soli a štěrku ztratí. Ale, pak si opět připomenu pana Newtona, a jeho odhalení přírodního zákona o zachování hmoty. Bohužel, neztrácejí se.
Tak to je načase, aby platili největší znečisťovatelé a ničitelé silnic. Ještě bych jim přidal, a to za kolikrát přetížené vozidla. Je známo, že mnoho kamionů jezdí po silnici zbytečně dlouhé štreky a hlavně i tam, kde je bezproblémový dojezd po železnici, která je tímto méně vytížena. O kolikrát katastrofálních následcích nehod při střetech kamionu na sinicích s čímkoliv nebo na žel. přejezdech samotných raději nemluvím...!!!