No, to mají za to, že holt jejich předchůdci nemohli zůstat sedět v budově bývalého Federálního shromáždění. Tam bylo parkovacíh míst dost, navíc vedel jsou garáže Slovan, kde je více jak 400 parkovaích míst. Ale tahle sebranka holt musí mít něco extra, tak má. Koneckonců, od metra Klárov je to pět minut chůze, tramvaj staví před barákem. Takže, hajzlíci, šupšup, hněte zadkem. A pokud za vámi jezdí na návštěvy, které netrefí od metra nebo od tramvaje, tak jim rozesílejte mapky. Můžete je třeba nazvat Vidlák jede k poslanci...
Chudinky malý, 25 míst - a dotkne se to každého přímo tragicky, dokonce tak, že je ohrožen jeho mandát poslance. Holt si už neumějípředstvait, co to je být obyčejný člověk (druhé kategorie).
Jak jste přišel na 25 míst? V článku se celkem jasně hovoří o 42 vyhražených mistech. Nebo jste to nepochopil?
Vraťte tank na Smíchovský podstavec a pak se můžeme bavit o Radeckém.
Jsou to poslanci. Nejsme si všichni rovni. Parkoviště by tam mělo zůstat.
Hajzlíci jedni. Jsou líní udělat krok pěšky nebo se bojí, že by cestou do práce mohli dostat do držky ?
Všechny argumenty, které poslanci uvádějí pro zachování parkoviště, by mohli uvést i ostatní, kdo v okolí Malostranského náměstí pracují a bydlí: i oni mnohdy potřebují rychle někam zajet, i oni dostávají návštěvy, i jejich návštěvy mohou v Praze bloudit, i ony mohou zahrnovat hendikepované atd. Úplně mě fascinuje výrok, že omezení parkování = omezení výkonu poslaneckého mandátu. Nevšiml jsem si, že by se nedostatek parkovacích míst používal jako legitimní důvod pro nízký pracovní výkon či absenci v práci u jakékoli jiné profese...
Jak se na to dívám,tak mnoho poslanců se pro návrat sochy Radeckého nevyslovilo. Obávám se,že je to populistické gesto,kterak naopak podpořit to parkoviště, protože většina poslanců je proti návratu sochy Radeckého.
Do centra Prahy se jezdí MHD. Pokud opravdu potřebují auta na běžný provoz, ať si sněmovnu přesunou na okraj Prahy, nejlépe někam k okruhu. Chyba byla už v tom, že se sněmovna nacpala do středu Prahy do míst, kam nepatří.
Argumenty některých jedinců, záměrně nepíšu poslanců, jsou vskutku neuvěřitelné, zvláště dopravní expert Huml perlí, když se ho to dotýká.