Na pultech obchodů se začala mléčno-čokoládová tyčinka Kofila objevovat v novém složení i redesignovém obalu.
Kromě nově použitých surovin se největších změn se dočkala postava mouřenína s černým obličejem, kterou v roce 1923 pro společnost Orion vytvořil Zdenek Rykr. Uznávaný výtvarník se při tvorbě postavičky nechal inspirovat Turkem Achmetem, který jako první na našem území servíroval kávu. Nyní ovšem Achmet zmodral a mezi zákazníky vyvolal rozporuplné reakce.
Podle společnosti se ovšem nejedná o nic neobvyklého a obaly jejích výrobků pravidelně procházejí určitými změnami a postupným vývojem.
Tyčinka Kofila se nově vyrábí ze 100% udržitelně získávaného kakaa, což byl podle společnosti jeden z důvodů pro změnu obalu.
Podle tiskové mluvčí Terezy Skrbkové ze společnosti Nestlé neproběhla kompletní změna obalu, ale pouze se změnily některé drobnosti.
„Již v minulosti obal Kofily prošel různými změnami, změnila se barva kalhot postavičky i tvar hrnečku. Nyní jsme s novým složením upravili také barvu obličeje postavičky z černé na modrou. To nyní odpovídá značce Orion a více ladí s barvou tohoto loga,“ řekla Skrbková.