Myšleno je po znárodnění.Navíc byla stanovena cena toho.co nelze vrátit majiteli v restituci.Majitelé polí byli okradeni dvakrát,stejně jako majitelé lesů.Ale to nepůsobilo vládě problémy,že.Dálnice,nebo alespoň lepší silnice jsou nutné.Tak eko a jiné aktivisty neberte tak vážně.Jejich nesmyslné žaloby snad může soud jako nedůvodné odložit.Navíc je potřeba projektanty a úředníky stav.úřadů popohnat v práci.Nelze přece 18 let se hádat o pár set metrů pozemků,když cena obejití takového problematického místa je rozhodně nižší,než zpoždění celé stavby.
projení s evropskou dálniční sítí ( D5 Plzeň + D8 Ústí ) a poílení vnitrostátní sítě ( dostavba D 11 - Hrdec, Olomouc ) by mělo mít větší prioritu než nekonečné udržování jediné "východní tepny", která je přetížená protože je jediná.
No a nebo neprepravovat tolik materialu. Produkty spotrebovavat tam, kde se vyrobi a ne je vozit pres pul sveta.