130 let

Diskuze

Konec nakupování o svátcích, tlačí ČSSD v Senátu. ODS je proti

Konec nakupování o státních svátcích. A zkrácená prodejní doba o Štědrém dnu. Česko by se mohlo přiblížit sousedním zemím, ve kterých lidé během svátečních dní nenakoupí. Návrh na zákaz prodeje o svátcích prosadila v Senátu v prvním kole čtení ČSSD. "Lidé by neměli ve dnech volna trávit dny nákupy po obchodech," říká k tomu mluvčí Odborového svazu pracovníků obchodu Aneta Bednářová.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

25. 3. 2013 9:26
trapné téma.

Obchodník nabízí, tak by měl mít možnost si sám stanovit, kdy chce mít otevřeno. Některé markety mají nonstop...asi se jim to vyplatí.  Zakazuje snad někdo o svátcích provoz lyžařských vleků, restaurací,hradů a zámků?

0 0
možnosti
JN

24. 3. 2013 6:21
Mně osobně je to

úplně jedno. Jezdím nakupovat, když potřebuji. A naprosto mě nenapadá, co bych musel tak nutně potřebovat, abych nadával na to, že je o nějaký svátek zavřeno. Když to pomůže ke spokojenosti zaměstnanců, tak je to jen dobře a já držím palce, aby se návrh podařilo prosadit.

0 0
možnosti
TP

23. 3. 2013 17:51
Jiny pohled: kdyby obcane o svatcich nenakupovali ...

... tak by obchody zavrely sve provozy.  Jenze lide nakupuji .... Takze prichazi ceska levice a odbory s omezovanim trhu.  Jenze si musime uvedomit, ze tehle levici davame ve volbach obrovskou moc a levice nam to vraci v omezenich.  Mame to, to jsme chteli.  top0625top@live.com

0 0
možnosti
AR

23. 3. 2013 18:14
Re: Jiny pohled: kdyby obcane o svatcich nenakupovali ...

Pane Pansky v sousedních zemích rovněž tak mají na své velké svátky obchody zavřeny a ne přičíněním levice. U nás vůbec nejde o levicové rozhodnutí, jde o vyhovění žádosti pracovníků.

0 0
možnosti
AR

23. 3. 2013 17:43
Kdo nepracoval nebo nepracuje v obchodních řetězcích

vůbec nepochopí oč jde.  Senát schválil konečně to, co už delší dobu navrhovaly odbory pracovníků v obchodech. Není to popuslistický výmysl ČSSD, protože podporu to nachází i u jiných stran ve větší či menší míře. Já osobně plně souhlasím s tímto řešením, protože dobře vím oč jde.  A nezaměstnanost nevzroste pro těch 7 dní!!

0 0
možnosti
JF

23. 3. 2013 16:46
A nejlepší na tom je odůvodnění návrhu:

Lidé by neměli ve dnech volna trávit dny nakupováním po obchodech, ale měli by vést intenzivnější rodinný život, společné výlety, kulturní akce, sport a jiné aktivity  - a docílí se toho tím, že stát bude regulovat otevírací dobou obchodů, ach jo :-)  Myslí to vážně nebo jen hledají výmluvu? Já u nich už vážně někdy nevím :-)

0 0
možnosti
VH

23. 3. 2013 18:15
Re: A nejlepší na tom je odůvodnění návrhu:

já považuji ten návrh za jeden z mála rozumných od soc.dem.Ale hlavně bych z toho nedělal politikum.Jinak když přežijí zavřené obchody Němci nás to také nezabije.P.S.do firemního emailu ženy mi přišel falešný mail podepsaný jako by váma.Někdo asi nemá co dělat.:-)

0 0
možnosti
JA

J. Aspirin

23. 3. 2013 15:59
Pane Pokorný

Je to úplně jedno kdo zákon udělá - jestli ti "socani" (jak je Vy nazýváte) nebo "nesocani". Je to jen další zákon, kterým stát bude něco občanovi zakazovat. A těch věcí co je občan povinnen vůči státu dělat je čím dál tím víc... stát nařídí sKarty, stát nařídí, že občan nesmí ve svátek dělat, stát nařídí, že pokud chci porazit na své zahradě starý ovocný strom a vysadit nový musím to oznámit státnímu úředníkovi...

Stát zasahuje do čím dál tím intimnějších záležitostí občana a stále se nachází dost lidí, kteří s tím souhlasí...

Mj. nevadí mi, když nebudu v neděli nakupovat nebo pracovat. Vadí mi, že to mi stát administrativně nařídí.

0 0
možnosti
JZ

23. 3. 2013 16:42
Re: Pane Pokorný

krátce, v podstatě souhlasím, ale sKarty jste zvolil jako špatný příklad. Volení představitelé mají právo určit pravidla rozdávání našich peněz ostatním lidem.

0 0
možnosti
VG

23. 3. 2013 14:33
Stejně

tam dělají samí brigoši a švarcotroci a těm je to jedno.

0 0
možnosti
MP

M. Pokorný 529

23. 3. 2013 11:49
Pravda je jiná.

Je úsměvné, že všichni ti dementi s vymytými mozky, co tady zatracují tenhle návrh, jen proto, že je z dílny socanů ( být z dílny ODSTB nebo TOP6568CASA by naopak řvali, že se jedná o ochranu zamětnanců), by sami nechodili do práce každou neděli a všechny svátky ani za nic a navíc zrovna oni nenakupují, protože to obstarají jejich rodiče, nebo manželky. Ale je další důvod si zanadávat na socany. To je pravda a nic jiného.

0 0
možnosti
PC

P. Cis

23. 3. 2013 12:34
Re: Pravda je jiná.

Co všechno ještě chcete vecpat do zákonů. Předpokládal bych, hlavoune, že odbory nedovolí řetězcům nelidské zacházení se zaměstnanci!

0 0
možnosti
JF

23. 3. 2013 11:45
v nedeli se nedelá...

v nedeli se chodi na mši Sv.

0 0
možnosti
MP

M. Pokorný 529

23. 3. 2013 11:58
Re: v nedeli se nedelá...

Od kdy bolševické rudé tlamy, jako seš ty feťáku a tvoje rodina chodí do kostela?

0 0
možnosti
MP

M. Pokorný 529

23. 3. 2013 11:36
Všechno souvisí

se vším a protože vykořisťování člověka člověkem je jeden ze základních rysů kapitalismu, který už 23 let budujeme, proto nepřetržitá otevírací doba ( která ve vyspělých státech neexistuje) nesmí v českém absurdistánu a banánové republice chybět.

0 0
možnosti
VH

23. 3. 2013 11:45
Re: Všechno souvisí

vy prostě jste schopen dělat revoluci i v mlékárně bez ohledu na to, že ostatní tam jen nakupují mléko.Plácáte nesmysly a taháte politiku i tam kde je to zbytečné.Zrovna tak jako z tohohoto tématu dělají politiku zbytečně politické strany.

0 0
možnosti