Dobre, ja ty argumenty beru, ze ne vzdycky lidi.
Jenze bohuzel VETSINOU LIDI.
Proto me v duchu zere, ze cesky ridic neni ochotny udelat neco proti tomu, aby se mu (a bohuzel se skoro vsichni hazeji do jednoho pytle) prezdivalo "bezmozkovej postrach silnic, davej si na nej pozor, on je hrozny nebezpeci na silnici".
Neni to k placi?
Prosím redaktora, který článek psal, aby si zopakoval světové strany. Obávám se, že z Kolína na Prahu, kde je zmiňovaná křižovatka, se jede na západ. Nebo že by ta sovětská propaganda dvou vyhoštěných diplomatů již nesla ovoce?
"Naprosto nejhorší výsledky hlásí křížení silnice první třídy 38 s komunikací téhož řádu číslo 12 na východním okraji Kolína"
je to smerem od prahy, takze na zapadnim okraji kolina
navic mam pocit ze tam uz nejaky upravy byly udelany, jel sem tam tak pred 2-mi mesici
Naprosto pravda. Je to na ZÁPADNÍM okraji křížení staré kolnské a odbočky k dálnici. Jenže nyní se tam docela maká, dělá se mimoúrovňové křížení a obchvat Kolína. Takže křižovatka smrti se jaksi nekoná.
Zatím přibývá po Praze kličkovacích ostrůvků, aby se tam vyboural každý, kdo to tam nezná (aby se tam nejezdilo rychle, raději vůbec ne). A ty mraky kruhových objezdů jsou taky bezvadné zastavovače provozu, například v Kolíně.
Copak ten hlavní v Kolíně je asi potřeba, ale ten u kasáren, kde je jenom kvůli nějakému marketu na rovné výpadovce před koncem města taky kruhák, je vyloženě o hubu, protože 99% aut po něm jezdí rovně, ale běda, když to náhodou někdo vezme do kola. To je docela kumšt postřehnout. Tomu říkám blbost od zeleného stolu.
Je smesna ze elektronicka signalizace a veskera registrace aut na krizovatkach a cestach funguje jenom vizuelne a je plne zavisla na nahode, viditelnosti, pocasi, lidskem faktoru ....
To je to co nenapadne resit zadneho pomazaneho ing s tvorivosti minus deset .
Prectete si Asimovovu Nadaci . http://cs.wikipedia.org/wiki/S%C3%A9rie_o_Nadaci" target="_blank" rel="nofollow">http://cs.wikipedia.org/wiki/S%C3%A9rie_o_Nadaci
Princip upadku zapadni spolecnosti je tam docela dobre popsan ...
Bluetooth má dosah celých 10 metrů
ty křižovatky stavět bezpečné rovnou? Obávám se, že úprava těchto křižovatek bude stát víc, než když se stavěly jako nové.
Co je nebezpecneho na krizeni D8 a I/16 u Nove Vsi? Vzdyt je to standardni dalnicni sjezd.
oni myslí to křižovatku sjezdu z dálnice a silnicí Mělník-Slaný, ta je fakt o život.
Opravdu jsou na vině vždycky křižovatky?
Bohužel já spíš potkávám více řidičů vrahů a sebevrahů, kterým není pomoci. Vytahují se, protože jezdit neumějí.
* V křižovatkách to neleží. Cizinci si navzájem poukazují na nebezpečné řidiče v Česku, nikoliv na křižovatky. Taková je česká realita.
Svatá prostoto, zkus si třeba nájezd na 104. km D1 Větrný Jeníkov směr Brno. Připojovací pruh žádný, trefíš se rovnou do stoupacího a než se naděješ, smete Tě Turek v tiráku. Dalšími nebezpečnými křižovatkami jsou oba čtyřlístky na km 196 a 198 v Brně - připojovací pruh žádný, resp. končí "natvrdo" v průběžném pruhu.Jenom ve vrazích to zdaleka není.