Nová generace Kodiaqu, nejmohutnější škodovky, se bude v mnohém líbit staromilcům. Nejde stejnou cestou jako moderní auta, kdy se celé ovládání klimatizace i audia přesunulo na obří centrální displej. Nabídne tři velké otočné ovladače s malými displeji, kterými lze intuitivně ovládat řadu funkcí od zvýšení teploty a snížení ofuku po zvětšení mapy v navigaci a ztlumení hudby.
Koncern VW chce víc vydělávat. Reorganizace výroby čeká i Škodu |
Je to něco, po čem řada lidí po zkušenostech s ovládáním vozu přes displej marně volala. Jen zvýšení teploty tímto způsobem odvádí pozornost na příliš dlouhou dobu, pootočit kolečkem zvládne řidič i po hmatu, aniž by oči odvrátil od silnice. Kodiaq se tak odlišuje například od Octavie či Enyaqu, kde je vše už jen v displeji či dotykové ploše pod ním.