No co na to říct?! Snad jen to, že češi jsou prodejné děvky !!!!!!
Air-France uz jednou melo majetkovy podil v CSA a byly z toho jen velke straty az nakonec za velke penize se odloucili od francouzu.
200 milionu eur to je dnes asi 260 milionu dolaru, a to je sotva cena jednoho velkeho dopravniho letadla. Boeing B 747 ma udavanou cenu / bez slevy / 235 az 308 milionu dolaru , B 777 je od 200 do 250 , a ten novy Airbus A 380, super-jumbo , ten je urcite hodne pres 300 milionu dolaru.
Predpokladam ze pred 20 lety , pred listopadem 1989 CSA svoje letadla vetsinou vlastnily , mely hlavne ruske Tupolevy a Iljusiny.
Dnes maji CSA ve stavu asi 50 letadel . Podle nabizene kupni ceny za cele CSA , 200 milionu eur je jasne, ze CSA nevlastni sva letadla. To znamena , ze nekdo prosustroval cely letadlovy park CSA, 50 letadel, To znamena, ze CSA maji nyni letadla vyrentovana, a pokud nejaka letadla vlastni, tak si uz proti nim vypujcily penize, ktere uz se asi take vyparily. Takze je to jako u snedeneho kramu. Dokonce je mozne, ze je uz cela firma prozrana, ze ddluzi vice , nez jako ma hodnotu, a ze kupujici ma zajem na jmenu, na znacce, ci na prostoracha pozici kterou CSA maji v Ruzyni.
Vyparily se tak vysledky prace nekolika ganeraci zamestnancu CSA, nekdy od roku 1925, kdy byla firma otevrena. Pri tom CSA mely cela desetileti monopol na vnitrostatni dopravu, jsou situovany v turisty oblibenem meste, ve stredu Evropy a presto se prodavaji za zlomek toho, za kolik by se prodavat mely.
Rusové ne! Už ukázali co umí v plynu, není třeba ještě ukazovat, co umí v letecké dopravě!
AF/KLM by byl dobrým partnerem. Ale ještě lepší zpráva je, že to ruský Aeroflot odpískal. Více na http://www.letectvi.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.letectvi.cz