Dneska zjevně může novináře dělat i ten, kdo by z češtiny kdysi ani neodmaturoval ...
"Podle oslovených zástupců pojišťoven, je zabezpečení těchto zařízení obtížné. Obecně radí neparkovat na opuštěných, tmavých a málo navštěvovaných místech."
Mě se někdy před 20 lety snažil vloupat jakýsi nešťastník i do Trabanta-combi. Ani se do něj nedostal, ale trochu mi poničil zámek. Vůbec jsem nechápal, o co asi tak mohl mít zájem. O svezení určitě ne. Pak mi to došlo. Měl jsem pár náhradních dílů ve viditelně pohozené krabici od 12ti lahví od SKOTSKÉ WHISKY!!!! Skoro mi toho človíka bylo líto.
"Bylo to za poslední dva roky už popáté ..." - a jinak je pan majitel te skodovky v poradku? Petkrat si nechat ukrast navigaci a pri stejnem riziku ji tam petkrat vratit? Jo, nekomu to pochopeni reality zrejme trva dyl :-)
Platila pojišťovna ... nebo auto bylo služební ...
který se v přímé volbě dobrovolně zvolí za prezidenta, tedy "nejlepšího z nejlepších", mazavku, křupana, lháře a tuneláře, intrikána a mafiána, také krade, není divu.
No říkejme tomu první vlaštovka, ale to co popisuješ se dělo i když byl na vysočině
v debilním Česku kde se ukradne kde co. Zlaté České ručičky
i ta naprosto přemrštěná cena. Automobilky jsou ohledně elektroniky cenově tak o třicet let pozpátku ...
Navigace jsou nehorázně předražené. Co na tom stojí desítky tisíc? Navigace by se nekradly, pokud by si automobilka nechtěla tak děsně napakovat a pak pokud by si dala trochu práce s tím, aby montáž nemohla proběhnout během sekund. Pochopitelně okradení majitelé pak mají tendenci to na blešáku kupovat a tím přilévají oleje do ohně.
Není to tak dávno, co koncernová auta VW měla neuvěřitelně odflinknuté zámky. Stačilo přijít s velkým šroubovákem a otočit. I kdyz auto nezmizelo, tak škodu odskákal majitel té zmršeniny.
Takže když je něco drahé tak se to musí ukrást?? To je mentalita
středověk a jeho tresty zlodějům .. měla na to právo většina obcí a nemuselo se nic sepisovat .. a znovu platí ono císařovo .. na chudý lid musí býti přísnost