130 let
Reklama, která si utahuje z olympijských her.

Reklama, která si utahuje z olympijských her. | foto: Reprofoto

Olympijské reklamy si utahují z jednotlivých sportů

Média
  •   11:27
Že z reklamy kolem velkých sportovních událostí nemusí nutně odkapávat patos a dunět velikášská vyznání o "lásce k vlasti" a "touze to dokázat", ukazuje série kanadských reklam Samsungu.

Virální kampaň Samsung Mobile Exploreru se objevila na kanadských serverech poprvé už v listopadu loňského roku. Reklamy, na nichž spolupracovaly reklamní agentura Cheil Worldwide a produkční společnost The Viral Factory, si docela drsně utahují ze zimních olympijských sportů, konkrétně z těch, které Kanaďané vnímají bezmála jako svou svátost: z ledního hokeje a krasobruslení.

A činí tak docela úspěšně, protože do dnešního dne je na internetu shlédlo už přes milion uživatelů. Největší úspěch mezi nimi zatím slaví spot "o nejtvrdší hokejové střele v historii".

Ale pozornosti neušly ani záběry z poněkud originálního krasobruslařského tréninku či soupeření na veřejném kluzišti. Spoty jsou natočeny stylem populárního "domácího videa" s roztřesenou kamerou. Že jde o reklamu, naznačuje až společný slogan  "Experience is unexpected".

Autor: Jaroslav Krupka