1.nebyl to stát, byly to géniové z ČD (dnes jim dopřáváme v médiích sluchu jako dopravním expertům) ,kdo nákup prosadil. Inu výlet na konzultace do nějaké smogové oblasti není tak lukrativní,jako do slunné Itálie.
2. CD nakonec zaplatily výrobci vývoj,výzkum,zkoušky,poloprovoz,vychytávky, ...aby pak nakonec zjstily, že si mohli klidně počkat a vyrobit si sami, nebo rovnou koupit u Siemensů
kvality státního managementu. Takový management si zaslouží pouze železnou mříž, ne zlaté padaky.
Kde berete jistotu, že nestátní management je v něčem lepší? ;-) Podívejte se, jak vypadá nějakých 95% autobusových soukromých dopravců :-)
odborníci. Co se zjistí za dva roky po nasazení nových souprav ? Není za tím i boj na trati Praha-Ostrava ?
kolik stál nákup a kdo to teď zaplatí, když nebudou tyto vlaky jezdit na těch tratích pro které byly určeny! Nebo se opět počítá s tím, že budeme zase držet hubu a zaplatíme to my?
A co by se jako mělo plati když jezdit budou?
neni to ciste nahodou ta po ktere se prohani i zlute vlaky?
oprava "a kterouze to posili trat"