Na web stránkách ČSA mají pořád zveřejněnu nabídku zaměstnání pro piloty. Že by ji zapomněli odstranit?
Jsem-li nezaměstnaný a musím nějakým způsobem udržet svou odbornost,má tento úřad mi tuto kvalifikaci pomoci udržet.Anebo ne?
Určitě ano. Úřad práce je povinnen Vám každé 3 měsíce zaplatit předepsané 3 hodinové školení na leteckém trenažeru - Letiště Praha to nabízí tuším za cca 400 EUR/hodinu. Úřad práce by Vám také mohl zaplatit povinných několik hodin letu ročně s dopravním letadlem, abyste nevyšel ze cviku.
Tak bobánci, když jste se mohli usromnit a nakopat do kaďáku vaše odborářské bossy, to jste byli chamtiví, teď by jste rádi do luftu i za polívku, co jste si navařili, to si vyžerte, dobře vám tak!
nerad argumentuju závistí, ale tady to fakt sedí. I kdyby se uskromnili tak ty ČSA půjdou stejně do kopru. Je evidentní, že ČSA směřují ke krachu už několik let aniž by se stím někdo obtěžoval něco udělat. Vláda pouze přehrává problém na zaměstnance. Je tudíž na snadě, že jde o záměr. Osobně si myslím, že to pak za babku střelí rusům aby zabránili bankrotu. Bezpečnostní riziko nebo ne zdůvodní to společenským zájmem nebo já nevím čím něco se najde.
Píše se, že u jednoho pilota ročně se ušetří 700 000Kč, nebo jich chtějí propustit 20% což je prý 100, takže celkem je 500x700k=350milionů. Asi by měli ještě nějaké piloty přijmout nebo jim ta úspora nebude stačit.
To je tak, když stranický podržtaška dělá "manažera"...
Toto staré přísloví jsme jako děti slýchávali od svých prarodičů.Jak vidno,platí pořád.80000 měsíčně bylo málo,tak 0 kaček je určitě víc.Alespoň soudruzi odboráři v ČSA pochopí,že i na ně se uvařila voda.
Vážený pane, melete a vůbec nevíte o čem
zatím ČT prezentovala prázdné, ale energické bezobsažné tlachy. Nevidím tady problém, zkrachovala PaAm, zkrachuje i ČSA, ale na druhou stranu piloti mají našetřeno každý 220 000 Kč x 13 platů ročně x počet let, mohou ČSA koupit nebo založit novou firmu a podnikat dál. Vědí jak to chodí ve světě, tak nalézt východisko z této situace, kdy manažeři odsávali z firmy paníze za hranici únosnosti, a pokračovat v létání. Hlavně ne s Airbusy 300.
a vim co je to za drinu se za knypl dostat. Kolik to stoji penez, obetovani a clovek je ve sve podstate po zkonceni studia ohrome zadluzen. Pivni nasosky tohle nevidi. Navic, lidi chapejte - pro spoustu lidi je letani sen, ktere mu obetovali ne-li vse, tak docela dost. Drzme jim palce a budme prejici. Ja alespon tem 3 pratelum, co litaji u CSA drzim palce ze vsech sil. Jsou to fajn lidi, a ne nejaci vrazi.
BTW: CSA neprosustrolavali piloti, ale slavny Cesky Svazacky Managament ktery vsemu rozumi. Ty at jdou do pjerdele
Takovyto clanek by mel byt uveden jako hlavni titulek novin. Kdyz se totiz v dusledku krize propusti x zamestnancu toho ci onoho podniku je z toho ohen na strese a vsichni socialisticti politici nasi zeme (tedy CSSD a KSCM) maji plnou pusu reci o tom, kdo vsechno za to muze a co strasneho se to stalo. Toto je jednoznacny dukaz toho, ze krize se muze dotknout velmi nemile kazdeho, at je na sebenizsim ci sebevyssim postu. Je mi lito stejne tak propusteneho delnika z tovarny, jako propusteneho pilota ci kohokoli jineho. Myslim, ze je velmi malo narovinu slyset, ze kdyz je krize, tak se dotyka vsech, nejen delniku a pripadnych potencionalnich volicu CSSD ci KSCM, jak to muze kde komu diky jejich silnym, avsak lzivym retorickym vyjadrenim pripadat.