Musím říci, že se službami ČP jsem naprosto spokojen. Balíky mi vozí v čas, který předem avizují mailem a SMS, a před tím, než přijedou k domu, běžně telefonují, zda jsem doma. Pro případ, že bych v době, kdy mi to mají doručit, nebudu doma, není problém si doručení změnit, ať už na jiný den či na jinou adresu. A, což považuji za poměrně dost důležité, je ČP stále ještě nejlevnější.
Znám poštu, která nedoručuje, ani neoznamuje! Odesílatel si musí sám pohlídat balík, a nejlépe aby do toho města sám zajel a doručil ho. Na podacím lístku je i mobil adresáta, posíláním sms se ale nikdo nezabývá. Ta ignorantská pošta je v Krásném Březně.
Kecáte. Pošta v Krásném Březně rozhodně neposílá SMS ani nevolá na mobil adresáta, tím méně, že by rozvážela balíky. Takže, Mikulec, zkuste si nejprve něco o systému vyrozumívání, doručování atd. nastudovat, než zase plácnete nějakou ptákovinu.
Podnik na zrušení,14 dní čekám na balík a pak zjištuji,že ve schránce leží kus papírku jako účet od pokladny a ono to oznámení,že balík dorazil.
Muhehe, Getz, že vy čekáte exekutora, tak si raději ani schránku nevybíráte, takže nevíte, co v ní vlastně je, co? Hele, nebo je to tak, že vám nikdo nikdy žádný balík neposlal, takže ani nevíte, jak vypadá vyrozumění o uložení zásilky od ČP?