blbina, jen se snaží propagovat svoji dojnou krávu, docela zabavny byl argument ze auto jezdi cca 1h denne a tudiz je vyhodne si ho na vikend pujcit na 3 dny dojet tam za 1h a pak se vratit takze vyuziti vozu stoupne o -33%
Tohle bude mit vyznam az s prichodem autonomních aut: objednam si auto v patek v 17:00 pred barak (auto bude samo jezdit dokola, v pripade nemoznosti zaparkovat), pak si to klidne odridim na misto urceni, tam auto zase samo odjede (nemusim resit parkovani) a to same si zase objednam na nedeli vecer...
Pokud to bude fungovat tak, ze objednavku poslu 16:59 a 17:00 bude auto pristavene, tak mozna. Jinak je to na nic.
dříve jsem jezdil až 20 tisíc ročně - teď už méně. Ale já to auto potřebuji mít nepřetržitě v pohotovosti - např . každý pátek odjíždím na chatu a v pondělí ráno se vracím do Prahy - kdo a jak by mi vyhověl ??? A přes týden popojíždím po Praze se zbožím ve vlastní režii a ve vlastním autě - otázka zůstává stejná - hezký den
Smysl pujcovny je jen jeden - doletim nekam na dovolenou a tam si na tyden pujcim auto na vylety. Pripadne doma, kdyz je auto v servisu, ale malokdy kleknou obe soucasne.
Pujcovny aut nemely v Cechach nikdy tradici, byly na rozdil od zapadnich predrazene a zajemcu bylo vzdycky minimum. Dnes je to extravagance pro selfie, pekne dekuju.
Proč si půjčovat auto,když mohu jet hrom.dopravou a mám nožičky?
bohužel, od užívání mhd mě odrazuje neohleduplné chování některých cestujících...upřednostním pohodlí ve vlastní plechové krabici
Mam 2 auta, jednim najedu tak 10.000 rocne, druhym tak 1000 a o pujcovani bych neuvazoval ani nahodou. Kdyz potrebuju auto, tak hned a primo z garaze. K cemu by mi bylo auto, pro ktery bych si musel napred dojet nekam sockou a cekat pul hodiny nez mi ho vydaji.