Jsou dokonce takové teorie "expertů", že město (Praha) je třeba zahušťovat.
Už mně to fakt začíná pít krev. Jaké peklo? Redaktůrek, pisálek, který toto sesmolí, vůbec neví, o čem mluví. Mohl by napsat, kdy se asi údržba má udělat? Holt je občas nějaká výluka. Má zkušenost celoživotního uživatele pražské MHD je veskrze pozitivní, i výluky - byť člověka v první chvíli menší vztek popadne - jsou organizovány tak, že DP často angažuje informátory, což je opravdu značný nadstandard. Co mají říkat lidé žijící na vesnici, kde jede o víkendu autobus dvakrát za den, kdoví, jestli vůbec. Být dopravním podnikem, snad už na Lidovky podáme nějaké trestní oznámení.
No, nemuseli by třeba souběžně opravovat jak metro na Václaváku, tak i tramvaje na Václaváku. Kdysi se takové činnosti říkávalo "plánování" a dodnes ji provozují některé soukromé firmy, jako třeba Volkswagen, Siemens a podobně.
Že se něco opravuje je ok. Pokud mám 60 stanic, které potřebují zrekonstruovat jednou za 20 let a rekonstrukce trvá rok jsem na 3 současně uzavřených stanicích.
Ale dá koordinace...
Nevím, co tam celý ten rok dělají. Kdysi jsem viděl v čínském městě Chongqing opravu asfaltu na autobusové zastávce (obdélník cca 30x5 metrů): v 19 hodin přestaly jezdit busy, ve 20:30 bylo vyfrézováno, ve 22:30 dokončoval kombajn zažehlování nové asfaltové vrstvy a ráno od 6 tam už zase normálně jezdily autobusy. Dohromady na celé akci pracovalo cca 6 dělníků. V Praze by to trvalo čtvrt roku, odklony linek, objížďky pro běžnou dopravu a rozpočet milión až dva...