Koukám to jsou plány pomalu na sto let, podobně jako Brněnské hl.n.
Pokud budou v Praze vládnout mafiózní struktury jako jsou taxikáři, nebude dobré spojení s letištěm nikdy. Ptejme se komu současný stav vyhovuje a najdeme odpověď.
Zajímalo by mne,proč se u nás vše musí "cpát" pod zem.Kdybychom byli civilizovaná země,měli bychom nadzemní řešení dávno hotové tak, jako je to v jiných velkoměstech.Neschopnost pražských radních je neskutečná.
Mne v této souvislosti nepřestává překvapovat, že nejrychlejší a nejlevnější řešení, které kapacitně naprosto vyhoví a samo se nabízí, je velké tabu. Co takhle protáhnout tramvaj z konečné ve Vokovicích přes Vlastinu ulici, přemostěním přes okruh a Staré letiště, pak krátkým tunelem přímo k novému terminálu? Pokud vím, před časem se pražští taxikáři složili na obrovský úplatek na magistrátu, aby se o tomto řešení vůbec nemluvilo. Ale stejně, takové mlčení.....
Příprava a realizace projektu je rozdělena do etap: I. přípravné kecání 10 roků, II. zasvěcené kecání a zpracování prováděcího projektu 5 roků, III. shánění peněz nebo investora 5 roků, IV. výstavba 5 roků s vyhlídkou na prodloužení na 8 roků (včetně získání obnoveného stavebního povolení), V. uvedení do provozu včetně odstraňování chyb a závad projektu 4 roky. K tomu připočtěte zvýšení předpokládaných a plánovaných nákladů nejméně o 68 procent. V roce 2050 se na leziště Praha-Ruzyně (se starým názvem) po kolejích určitě svezete. To už mě zuby bolet nebudou.
Na letišti už mohlo být metro. Která hlava vymyslela metro z Veleslavína zahnout na Petřiny a do Motola, zasloužila by useknout. A to na Petřinách bydlím.
K čemu metro na letišti?
Že odbočka na Petřiny nebyla chybou ukazuje i to, že ve špičce přijíždějí vlaky od Motola na Dejvickou již nacpané lidmi...