do práce a zpět jezdím autem z Bystrce-Kamechy do Bohunic přes Bosonohy, což je nejen levnější, ale hlavně o hodně rychlejší (15 minut autem versus 45-60 minut autobusem, podle toho, jestli mi náhodou neujede zrovna před nosem).
A když MDH výjimečně použiji, jsem na rozpacích: z Bystrce jedou autobusy podle jízdního řádu, ale od bohunického kampusu téměř nikdy nejede autobus podle jízdního řádu. Není už to sice takové to dobrodružné čekání jako za starých časů, zda někdy něco pojede, ale k dokonalosti má tento systém daleko. Kromě toho, linky, které by na sebe měly časově navazovat, nenavazují. A hlavně cena jízdenek! 20 Kč za 15 minut je opravdu hodně a kolik bych musela platit za hodinovou cestu do práce vlastně ani nevím, určitě víc než za benzín do auta (což je nyní asi 20 Kč).
Místo jízdy bez přestupu za cca 30 minut dnes objíždí jediný autobus celé sidliště 35 minut a pak musím přestoupit na Staré Osadě na tramvaj a jet dalších 10 minut. Od té doby jezdím autem. Je to rychlejší a pro mne kupodivu i levnější.
A zdravější, zvláště v dobách kdy v šalinách každý druhý kašle a kvůli mrazu se nevětrá.
Myslím, že největší pokrok posledních let, bylo zavedení Integrované systému (IDS-JMK). Pokud jde o samotné DPMB, tak se spíše mírně zhoršuje (zrušení autobusu 72, nedodržování jízdního řádu linek 44 a 84 atd.).
V Brně místní doprava není tak ideální, jak líčí autor článku. Podobně, jako níže uvedený diskutující souhlasím s tím, že provozující podnik především vytáhl z kapes cestujících peníze, aniž to služby jím poskytované výrazně zlepšilo. Přitom Brno mělo dříve nejlepší městskou dopravu v republice. Bylo to tehdy, kdy na jednu jízdenku s 2 přestupy bylo možné cestovat z Líšně až na Kníničskou přehradu.
ale bor del v dopravě. Veškeré "revoluční" změny měly 1 cíl: vytahat z lidí víc peněz za méně služeb.
opravdu jenom neustale nasrani. Chudaci.
Chudák jsi sám, ty primitive.
Celou kauzu tvoří "novináři", kteří konečně mohou dělat "napínavé akční vstupy", reportáže přímo z centra dění. To co média předvádí je trapnost nad trapnost. V Praze se denně pohybuje pomocí MHD 2 000 000 (?) lidí a oni si vyberou 10 zmatenců, ze kterých skládají "pravdivý příběh".
Hledají, jak se dostanou tam, kam potřebují.
Brno je jediné větší město ČSR, kde v r. 1946 nezvítězili komunisti. Narozdíl od Brna si Praha svůj "postkomunismus" plně zaslouží.
:-b