O té rychlodráze se už mluví nejmíň 30 let. Kdyby byla hotová včera, tak už je to pozdě.
Tak to nevím, jestli se toho vůbec dožiji.
Tutéž otázku si kladu i já. Pro srovnání:
Pro Číňany už je pomalá i rychlost vlaků 320-350 km/hod (délka takových tratí tam je už přes 35 000 km), tak stavějí trať pro rychlost maglev vlaků 600 km/hod. Trať sama prý umožní i rychlost 1000 km/hod.
Ne, že bychom takové rychlosti v našich podmínkách potřebovali, ale svědčí to o jednom: v Číně nekecají, ale staví.
Tu už aby začali vykupovat pozemky ! Nebo u toho bude platit německý zákon o liniových stavbách ?
A kdy bude rychlodráha z centra Prahy na letiště R u z y ň ?
Dnes do Drážďan za 2:17. Jsem zvědav, co s tou hodinou spěchalíci životem udělají. A zda ji zaplatí. Zatím to vypadá, že zadlužený stát zase bude žádat další půjčku.
Znám totiž čumily na hodinky, kteří počítají svět na sekundy ...... aby pak skončili na práškách, u rozvodu, v dluzích ..... a celý život ostatní poučovali, jak byli na chalupě novým autem o deset minut dřív.
Začít stavět rychlodráhy je super. To už bude jezdit v USA Hyperloop, možná i v Evropě, takže zase budeme kupovat zastaralou technologii za peníze, jako za Hyperloop, který jezdí nejméně dvakrát až třikrát rychleji a oproti rychlodráze nemá problémy s hlukem a počasím.
Pendolino také mělo jezdit 210. Realita je max 160, takže je to předražený vlak s italským designem.
Pendolino tech 210 jezdit muze, ale nejsou tu na to koleje a vy tu kritizujete ze se nejake maji stavet.
Hyperloop je specificky, rozhodne to neni prima nahrada za soucasnou zeleznici. Moc si to idealizujete.
Tahle akce nemůže projít, protože by představovala velký záběr zemědělské půdy. Už teď jsme potravinově nesoběstační.
Tak, tak! Hlavně v tunelu V Českém Středohoří a v tunelu v Krušných horách.
Takže v německu hotovo 2029 a v čechách 6 km postaveno v roce 2180.
rychlodráha nebo vysokorychlostní železnice? Proč je na fotu vizuál rychlodráhy na Kladno? Otázky, samé otázky.... Jinak mezi mé oblíbené autory patří Jules Verne..2035?
Zjevně mezi oblíbené autory patří na SŽDC a ČD. Ovšem co chtít po těch, co nemají ani slušně zabezpečenou normální železnici.