auto bych nikdy nechtěl a kdyby se mi o tom zdálo, rád bych se co nejdříve probudil.
Přijít k na netu k objednanému autu a zjistit, že krom poplatku za minutu používání naplním i nádrž je strašidelná. Přiznávám, nikde jsem nestudoval jak tohle funguje, ale známe to u nás - někdo bude sdílet pár minut, vycucne nádrž, ale provozovatel bude předpokládat malý nájezd km a dost paliva v nádrži.
Vydělat se na tom zrejme dá, pokud hodina pujčení u Fiata vyjde na 400Kc/hod (25eurocentu/min). V Praze carsharing nabizi za 90-180Kc/hod (masauto.cz) a neziskovka v Brne to same nabizi za 4-5Kc/hodinu (autonapul.org). Jinak napad to je skvely, s tema cenama v Brne je to bezkonkurencni.
Díky za připomenutí existence a odkaz na Autonapul v Brne. Uzitecny projekt.
Ráno vstanete a zjistíte, že vaše auto sdílí někdo jiný. To je u nás léta prověřený kšeft. Moji navigaci už dva roky také někdo sdílí.
Protože až bude toto téma dlouho oslavováno, přijdou politici s tím, že nám to zajistí. Takže místo aby se do toho vrhli soukromníci, když je to tak výhodné, bude se provozovat z našich peněz. No, a koupě obecního vozidla není žádná legrace - spousta komisí, přesná specifikace vozu... ;o)
kde zloději mají prééé a policie je k smíchu jak by to asi dopadlo????
za hodinu znamená, že po 1000 výpůjčních hodinách je vůz zaplacen, to je dobrý obchod.
A co takhle dopočítat pojištění ,servis,parkování,administrativu spojenou s provozem půjčovny?!
U nás by se ta auta rozkradla na součástky.
u nás sdílení funguje jednosměrně: ráno zjistíte, že vaše auto před domem prostě není. Pro automobilky je to výhodné...