Čím Enyaq řidiče překvapí?
Především cenou.
Škoda Enyaq bude stát v základu 1 059 900 Kč.
Může redakce Lidovek pro čtenáře název Enyaq podat foneticky ! ! Aby jsme si nelámali jazyk. ! !
Když už si ve Škodovce vymýšlejí tato pojmenování aut. Zřejmě cílená na zahraniční zákazníky. ! !
Autíčko na baterky nemůže nikoho překvapit. Je to ekologický a ekonomický nesmysl.
Jediné k čemu je to dobré je, aby majitelé automobilek ještě více bohatli.
Životnímu prostředí to může jen ublížit.
Omyl. Majitelé automobilek na tom chudnou, ale musí to vyrábět, protože EU.
I Tesla je bohatě dotována a donedávna vydělávala jen dluhy.
Nu vida - pokrok. Daleko ekologičštější by ovšem bylo autíčko šlapací. Nebo mít alespoň vzadu sedátka pro nezbedné děti, které by mohli šlapat na pedály dynama. To by se potom dala přejet celá Sibiř bez elektro-tankování.
Pozde, pozde ja uz objednal Konu presto maji cekaci dobu az 8 mesicu.
Tak ale to je auto uplne jine kategorie.
Samozřejmě, nejde udělat normální auto pro normální ježdění, ale musí se vyrobit (nabubřelej) crossover s kolotočářskou maskou a hmotností dvě a půl tuny, který bude vozit 90% času stokilovýho fotra, a cenou mega plus ... to se má tvářit jako "ekologie" ... Úžasná "efektivita".
Jde. https://www.auto.cz/tohle-je-prvni-elektricka-dacia-do-prodeje-vstoupi-v-roce-2021-133532
Ale i to je drahé.
V žovotě bych nic takového nepořídil. Nedávno mě ně co podobného na kole ze zadu málem sestřelilo, vůbec to není slušet.
Úžasný píárko... česká kilowatthodina (z mixu ČEZu včetně obnovitelných zdrojů) produkuje 390 g CO2 - pidiauto Renault ZOE tak má emise cca 61 g/km, Enyaq na tom bude hůře a jako u všech elektroaut nelze mluvit o nulových emisích...
Možná jsem přehládl, ale nikde nesdělili cenu. Předpokládám, že jim kdekdo utrhne ruce a budou pořadníky.