V oddělení Globusu označeném "Z našeho řeznictví" jsem chtěl koupit uzeniny bez chemikálií. Kouknu - a všechno je úplně stejně narváno chemií jako kdekoliv jinde
Tak už zase si nějaký prodejce stěžuje na slevy, kolik prý v nich zákazníci nakoupí, a přitom je to tak jednoduché - když je nebudou prodejci nabízet tak prostě slevy nebudou. To jim ovšem těžko dovolí konkurence, takže předpokládám, že s námi tady slevy zůstanou. Navíc to dává nesmyslně dohromady s kvalitou, že zákazníci preferují cenu před kvalitou, což se ze slev rozhodně poznat nedá. Podle kvality a ceny se rozhoduje zákazník v době ustálené nabídky, v době kdy jsou slevy na všechno si počká a své oblíbené, třeba kvalitní, zboží si koupí ve slevě. Kdo je zvyklý kupovat kvalitnější věci si nekoupí levný šunt jen proto, že je v akci ještě levnější.