jedním z důvodů, proč jsou na tom anglosaské státy lépe, je i jejich postoj k podvodům na školách. Za opisování a taháky se, alespoň donedávna, vyhazovalo. U nás jsou to "gentlemanské" prohřešky. A co žáci - studenti úspěšně používají na školách, budou se stejným úspěchem, ale výnosy daleko vyšším, používat i v životě. A pak se divte.
podskupinu s hříchy studentek - pokud možno i s videem. Taky bych se občas kouknul, jak do dneska chodí. Protože je mi přes šedesát už jsem jinak mimo hru. Mimochodem ten student FEL co ve 4. roč. ví o tranzistoru jen to, že má tři nožičky ať nezoufá. Já jsem kdysi vystudoval na FEL technologii polovodičů a "terazky neviem z toho nič". Přesto jsem prožil celkem spokojený život a "aj dom som si postavil".
Jo sorry - on není ve 4. ročníku, ale semestru. To se k tranzistoru ještě ani nedostali - ale jistě si dostatečně "zobnul" matematické anylýzy, lineární algebry a fyziky. Za nás na těchto předmětech "umřelo" 50% procent studentů. FEL se nedá okecat.
na konci článku je nejlepší. Přesně jako když člověk má někomu kondolovat, a místo upřímnou soustrast řekne, všechno nejlepší, nebo omlouvám se, nezlobte se... To jsou pak trapasy :-))
Webové stránky unesou vše, ať už je to pravda nebo výmysl. Pomluva bez
důkazů je trestný čin, tak uvidíme, zda se začnou školy bránit. ;)
jsem ilustroval kreslený mi vtipy od Jiránka. I tak jsem ji měl za jedna. Ale určitě za to může i fakt, že byla 4x delší a obsáhlejší než jakákoli jiná práce mých spolužáků. Navíc ty vtipy vhodně doplňovaly text práce, takže nebyly jen samoúčelným vtipkováním.
Ať je republika zas o kousek slavnější a je o čem psát.