Řada průmyslových provozů v ČR již ohlásila propouštění. Můžu každého ujistit, že ve srovnání s budoucností to není absolutně nic, což je pochopitelně pro lidi, kteří skončili na dlažbě velmi malou útěchou. Na každý pád je však mnohem jednodušší najít nové místo dnes než za rok, dva nebo tři. Deník The Independent publikoval před pár dny článek v němž kvantifikuje pravděpodobnost vyhazovu v jednotlivých odvětvích britské ekonomiky. Bez větších problémů lze závěry vztáhnout i na ČR.Výsledky jsou následující: 1. Průmyslová výroba: 3/5......2. Finanční sektor: 4.5/5......3. Právní sektor: 1/5......4. Školství: 0.5/5......5. Prodej: 3/5......6. Informační technologie: 2/5.....7. Stavebnictví: 3/5.....8. Hotely a stravování: 4/5.....9. Média: 4/5.......10. Zdravotnictví: 0.5/5 Tak jak jste na tom? dále viz http://www.zlomropy.blogspot.com/" target="_blank" rel="nofollow">http://http://www.zlomropy.blogspot.com/
Napriklad do Madarska.
Sice úplně nerozumím/nechápu co tím chcete říci , ale VW přeci stejně jako v česku už dávno je
No kdyby vam v Cechach neco patrilo , tak be se vas to mozna netykalo, ale jelikoz jsou vsechno zahranicni majitele, tyka se vas to mozna jeste vic. Jelikoz kdyz se VW nebude darit doma, pude prvni od vas pryc.
Slavná škoda,která nemá v západní evropě odbyt omezí výrobu o 18 tis. aut a Kia vyrábí dál,ale jen s tím rozdílem,že podstatně slevnila.To je podle mě perfektní tah a získání dalšího klienta.
jak chtějí odboráři ze Škodovky zpět do Vrchlabí výrobu z Bratislavy. Zajímavý poznatek je, že odborářská pakáž má plnou hubu solidarity proti sobectví jen když to zaplatí někdo jiný. Jednou třeba bílé límečky, podruhé odboráři z Bratislavy.
PS ..... prý díky jemu
No kdyby vam v Cechach neco patrilo, tak by se vas to netykalo, ale jelikoz se nachazite v rukach cizincu, tyka se vas to o to vic. A kdyz se VW nebude darit dobre doma, tak vas necha stat , jelikoz co je doma, to se pocita
kdyz se vyrabi oproti planu 10.000 vic vozu tak je to dobre......... delnici makaji o to vic ... protoze jim rycleji pusti pasovou linku a to je vporadku ... to nikdo nekomentuje ..joo a ti delnasove , dostanou stejnou mzdu !!!!!!!
ale ejhleeeee....... 31 000 zakazniku se rozhodlo nekoupist skodovky a skodovka se divi!?!?! neni to taky nekde jinde ....... neni divne , ze se nebudou vyrabet ?!?! typy mimo SUPERBA ???????? tak asi ty jine typy stoji za prtttttttttttttttt???????? takze to svedeme na KRIZI ............. no a jeste mozna z toho CESKEHO STATECKU vyrazime nejaky prachy ... vyhody..... misto toho , abychom zacali se vice rozhlizet po konkurenci ......... noooo treba Hundai vyrobi navic?!?!? v novem zavode 18.000 vozu kde se jim podarilo sehnat zakazniky??!?!? nejsou to treba mozny zakaznici skodovky ,,, sle nejak se rozhodli pro jinou znacku a neeeeeeeeee zrovna pro skodovku ........... jak si kdysi naplanovala skodovka .... mozna , ze planovali spatne ......... taky zacala krize, hypotek .....a urcite to meli v tech hypotekach dobre naplanovano .......
se obloukem vyhnula Nošovicím, kde Hyunday v klidu rozjel výrobu svých kvalitních automobilů.Renault koupil ruskou ladu a zvyšuje její výrobu rovněž se tam bude motovat talia.Pokud i to zaritím čecháčkům je málo,tak jeďte do Zaparoží.
Proč neslevní o 50% a mají odbyt hned. Takový křáp a prodávat tak draho? to nikdo nekoupí a tím pádem zkrachují! OCTAVIA= 250 000Kč /=maximum/
bude opět omezena a celkem se jich vyrobí o 18. tis. míň,výrobu omezí v číně a v indii.Tam ovšem krize nepřišla,tak kde je pravda?České odbory si vydupali zrušení výroby v Bratislavě a ta bude opět ve Vrchlabí.Pokud jde o mě,já jsem ještě loni zadotovat škodu,dnes i příště už né.Už nechci doma značku vw.