do postranní ulice bez PZ, protože to ani současné zákony neumožňují. Možná někde na venkově, ale ve městech Vám auto bez PZ odtáhnou a zešrotují. Jen jste nemusel straně a vládě sdělovat na kterém dvorku, stodole nebo zahrádce to auto máte.
Kadeřábek, pletete si pojmy s dojmy. Dnes už to nejsou PZ, i když to nikdy ani nebyly, neb to byly SPZ, ale jsou to registrační značky, tedy reg. zn., event. možná RZ. A že v městech vám auto bez reg. zn. bez milosti odtáhnou a sešrotují (nikoli zešrotují, jak vy píšete)? To je ale omyl! Stejně na to auto bez reg. zn. nejprve dají výzvu k odstranění. A až po zákonné lhůtě lze takové vozidlo odtáhnout. Ale vám zřejmě nic neříkají pojmy, jako třeba zákonné lhůty, že?
Tyhle zákony vznikají podle jednoho schematu. Aktivní hlupáci se rozhodnou zatočit s nějakým nešvarem a navrhnou špatný zákon, který obvykle získá i podporu rozhořčených obyvatel. Ti si naivně myslí, že se tak pomstí zbohatlíkům či jiné nenáviděné skupině. Po přijetí zákona nešvar nezmizí a stádo občanů pak naprázdno nadává u registračních přepážek a se složenkami na poště, aby za měsíc podpořili další zákon ukrajující z jejich práv a peněz.
Docela by mě zajímalo, jak si představujete, že by tento zákon mohl postihnout zbohatlíky? Jo, občany, kteří jezdí po silnicích auty bez r.z. a bez pojištění, i když třeba "jen" na ty houby či na ryby, možná. Ale že by tohle byla skupina "zbohatlíků"? A směšný argument bazáristů, že to často mají daleko k notáři či na STK? To je směšné, když jim plnou moc ověří dnes na každé poště a STK jsou v republice stovky, né-li tisíce! A ještě poznámku: V posledních letech jsem měnil auto několikrát a mohu říci, že jsem se u registračních přepážek nikdy nerozčiloval, neb vzhledem k tomu, že nejsem blb, tak jsem si návštěvu vždy objednal přes net, tudíž jsem ani nečekal. O složenkách na poště snad psát ani nemusím, tam s nimi chodí dnes opravdu už jen supertupci. Nebo nevíte stále ještě nic o záležitosti nazvané internetbanking?
A jak to je s evidencí autobazarových aut dnes? V každém bazaru stojí desítky aut bez SPZ. Spousta z nich jsou dovozy ze zahraničí.
Jak jinak si vysvětlit tvrzení autora, že vozidlo stojí mimo registr ale v úředních záznamech „žil“ tento vrak dál.
Zkuste článek přečíst ještě jednou. Pokud se budete snažit, tak odpověď na svoji otázku najdete tam.
Jednou bylo líp
Některá nepoužívaná auta se nevyplatí držet na značkách s pojistou, ale je taky škoda, nechat je rovnou sešrotovat. A nemusí to být veterán starší 30 let.
Podle článku jsou vozidla "mimo registr" , ale současně se tvrdí, že se od nich registr musí vyčistit - poněkud protimluv v argumentaci.
A co tedy s autem, které nemá r. z. a není pojištěno? Vždyť nesmí na pozemní komunikaci, že? Pokud ovšem je někde odstavené na zahradě, tak tam samozřejmě klídně může být odstavené i nadále. Zrovna tak auta na různých výstavách a pod. A pokud to je "výstavní kousek", tak přeci nic nebrání, když se nevyplatí pojištění a r. z., aby ho majitel při převozu z výstavy na výstavu převezl na podvalníku, že? V čem tedy je problém?
ale, že mají mnozí doma nakradené majetky za miliony, to se lehce přejde?
Staré auto ve stodole jim rozhodně nevadí. Klidně si ho tam mějte, v tom vám nikdo nebrání a ani bránit nebude. Jen s ním nesmíte jezdit ani na ty houby. A pokud je odhlášeno, samozřejmě s falešným potvrzením o ekologické likvidaci, či jsou uloženy r. z., tak ho prostě z registru v budoucnu "odstřihnou" a už nebude možno ho znovu přihlásit. Co je na tom nepochopitelné? Jinak pokud víte o někom, kdo má nakradené majetky za miliony, nic vám nebrání, abyste učinil trestní oznámení příslušným orgánům činným v trestním řízení.
A co jako má být? Autobazarů je jako smetí. A pokud někdo používá provozuschopné staré vozidlo s platnou TK, ten přece nemá problém. Pokud je to ovšem vrak, tak je ho třeba zlikvidovat.
Máte starou "vejtřasku" nebo wartburga, se kterými akorát občas taháte dřevo z lesa nebo vozejk se senem. Myslíte si, že dává smysl platit pro tato vozidla povinné ručení? Nebo si snad má sedlák rovnou koupit nového Defendera?
Po té Bursíkově, jak znechutit život těm, kdo z finančních důvodů používají starší vozidlo.
když stát, potažmo neschopní úředníci požadují za odhlášení z provozu doklad o "ekologické" likvidaci. Kdy už konečně pochopí, že i odhlášené auto je soukromý majetek a státu do toho nic, ale vůbec nic není, dokud toto vozidlo nebude stát na veřejném místě. I pak nemůže být problém dohledat původního majitele, ovšem to je práce a ta bolí a chtít ji od státních úředníků přece nelze ! ! !
Kolik to dostali přidáno ???