Prodeje značky Indulona v Česku a na Slovensku loni dosáhly podle odhadů firmy sedm milionů eur (178 milionů korun). „Akvizice, která zapadá do našeho plánu expanze, obohatí portfolio značek skupiny, posílí její pozici na trhu a dále podpoří působení skupiny v regionu,“ uvedla firma v prohlášení.
Portfolio společnosti zahrnuje značky vlastní kosmetiky STR8, C-THRU, B.U. a ELODE, či vlastní produkty potřeb do domácnosti FINO, KORUNKA a TUB.O.FLO. Sarantis Řecko, mateřská společnost skupiny Sarantis, je na athénské burze od roku 1994.
Indulona patří mezi značky s jednou z nejdelších tradic na česko-slovenském trhu - jde o značku se sedmdesátiletou historií. Zároveň jde o nepopulárnější značku a číslo jedna v prodejích v kategorii péče o ruce jak v Česku, tak na Slovensku.
Řecká firma Sarantis vznikla v roce 1930. Sarantis Group v roce 2014 koupila i českou značku Astrid, jejíž historie sahá do roku 1847. Značka má silnou tržní pozici zejména v oblasti péče o rty, ochrany před sluncem a péče o chodidla.