je znát. Nejprve majitelé montoven nových aut v ČR zalobbovali poslance, aby schválili tzv."ekologickou daň" na starší auta. Další lobbyng, tentokrát majitelů pojišťoven, způsobil harakiri s pronásledováním majitelů aut přihlášených do registru vozidel, ale neprovozovaných a nepojištěných. Distributoři elektřiny a plynu lobbovali za "ekologickou daň" na fosilní paliva, zatímco pilně zdražují o desítky procent ročně. I Kapsch by rád jako provozovatel dálničního mýta rád inkasoval i za malé náklaďáky a za všechna osobní auta. Tomu zatím zabránila celosvětová krize a odpor podnikatelské veřejnosti. Tento článek je dalším "otvírákem" pro nové utahování šroubů. nechme se překvapit, s jakým "pokrokem" zase přijdou naši zákonodárci - vždyť jde o naše plíce, že?
stáří letadel parku ČSA,který vyplundroval vodonoš Prdík jsou v pohodě
Právě že maj zameteno, v... A kousek nad nima je kus země kde průměrnej věk auta je pres 14 let a eště se najdou takoví Lupusové, co řikaj že tak to chtěj navěky. Blbe ten vzduch v prvni radě dejcháme my. Kdyby tady tak byl vozovej park co maj v rakousku a my měli průměrný rakousky platy a dálnic měli tolik co rakusaci atd.
Ty bys to nechtěl? Ja teda jo.
Ano, přesně tak. Jestliže mi ze dne na den učinili z jednoho auta neprodajný vrak, odvděčím se jim tím, že toto auto bude brázdit české silnice ještě v roce 2050, ať to stojí co to stojí.
Hele, vychcandíra. Kdybys tu svoji hajtru prodal, tak by neznečišťovala ovzduší, blbe? Jsi omezenec a sobec
Nizsi emise nez nove. To si lze snadno spocitat. Protoze si nasi zeleni soudruzi neuvedomuji, ze na vyrobu toho auta je take potreba trosku zakourit ovzdusi a to bohuzel podstatne vic, nez staci ty stare auta do konce sve zivnosti vyprodukovat.
No hezky si vyrobci aut tu zelenou propagandu zaplatili.
Ta stará auta nebylo třeba vyrobit a "trosku zakourit ovzdusi"?
Důchodce se starou Š120, který si každou jízdu (a litr benzínu) dvakrát rozmyslí, nebo pracháč s modernějším autem, který v něm jezdí pořád a když stojí, tak také nechá puštěný motor kvůli topení či klimatizaci?
V JEHO KNIZE SE PISE ZE AUTA NEMAJI ZADNY VLIV NA ZNECISTENI OVZDUSI ZE TO JE JEN UKAZ PRIRODY A ZMENA ZADNA NENI ...ON MA NA HRADE VETRNE SITA A DEJCHA CISTEJ VZDUCH PROTO MUZE PSAT TAKOVE NESMYSLI
Porad nam nelzete , nejsme tak blby jak si myslite.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pochybuji, že zavedení pokuty za prodej staršího vozu bude mít dopad na ekologii. Znehodnocení hodnoty všech starších vozů je něco jako privatizace soukromého majetku a těžko může ekonomice a ekologii prospět. Příjmově slabší domácnosti, proti nimž je opatření namířeno, si těžko pořídí nový vůz. Těm, kteří vlastní staršímodel, stát ubral protihodnotu a oddálil koupi novégho vozu. A tak to, co by zdánlivě mohlo Škodovce pomoci ji naopak v ekonomicky obtížné situaci přidusilo.
dopravni obslužnosti na venkově - bez auta už tam žít prakticky nejde