V letech 1936 až 1939 stavělo Německo ročně (!) 1000 km nových betonových dálnic, včetně mostů, sjezdů...
V roce 1939 mělo Německo 3900 km dálnic.
V době. kdy hlavním nářadím byla lopata.
To mělo výhodu, že jim do toho nikdo nekecal - zelený, EU, dnes.
Německo má zákon o liniových dopravních stavbách, takže mnohdy se po dálnici jezdí a soud teprve určuje cenu pozemku, Poláci to mají též. ČR ho schválila teprve letos a v jemnějším provedení.
Zdá se, že je u nás ještě málo zabetonováno. Navrhuji, aby už se dorazily i ty zbytky přírody. Na vzniklý betonový koberec (samozřejmě natřený "ekologicky" zeleně) by se už jenom čárama vyznačily komunikace. A to bude teprve ta pravá krása, kterou si všichni přejeme!
Vše mohlo být postavené před vstupem ČR do EU. Ale to by museli ti novodobí svazáci, co nebyli jako oni, pokračovat hned po " sametu " ve všem, co bylo připravené a naplánované !
Cenz ore, až mě zase budeš zakazovat diskutovat, dej si tu práci a dej mě vědět proč .
Pat a Mat v akci!
Myslim, ze ti by toho udelali vic a lepe
To je ale nepěkná účelovka, Babiš před osmi lety při nástupu do vlády říkal, že se všechno zlepší a výstavba dálnic se zrychlí. ANO ministruje dopravě od ledna 2014
Včera jsme přijely z Gdansku cca. 700km. Předloni jen kousky, dnes komplet nová triproudovka až do Ostravy. Čas pod 6 hodin. Polákům cesty závidím.
No jo, ale oni mají podobný zákon ke stavbám dálnic jako v Německu. Zde se přijmul teprve letos a ve slabším provedení.
Volejte sláva a tři dny se radujte.....
A kolik desítek kilometrů mizerné silniční práce se zase bude uzavírat a opravovat?
Polistopadové vlády "žijí" z toho, co se vybudovalo za komunistů. Bohužel to jen nechávají chátrat.
Ale zato máme v polistopadovém období největší počet ministrů dopravy a ředitelů ŘSD, odcházejících a odvolávaných (pro neschopnost) se zlatými padáky (i po pár měsících "úspěšné práce").