Tak věta v úvodu článku "s vteřinovým účtováním mohou zákazníci ušetřit až třetinu nákladů, protože nyní platili za každou započatou minutu volání" je nesmyslná a zavádějící, neboť Vodafone účtuje po první minutě po sekundách. Jinak je to samozřejmě v ČR průlom. Na Svk to funguje již řadu let snad u všech operátorů a to tuším i pro předplacenky. Průlom už nejsou ty ceny tarifů. 599,-/měs. za 100 minut je samozřejmě úlet. Pokud se to bude ale postupně snižovat, je to super. Vždyť kolik (smysluplných) hovorů se dá uskutečnit do 1 minuty. Troufnu si říci, že 80%. Např. v obchoďáku hovor "čau, jsem u masa" může trvat 2 sekundy a vyjde tak na 20 haléřů.
To to trvalo !!
Účtování po sekundách je dobrý počin pro pragmatické telefonisty jako jsem já.