V posledních čtyřech letech rodinný podnik zvyšuje tržby průměrně o dvacet procent každý rok. Závod v posledních několika letech změnil design lahví a loga i receptury.
Závod Koli dodává nápoje do gastronomických zařízení v celé zemi, a to v sudech, skleněných lahvích a pet lahvích. V poslední době jdou nejvíce na odbyt sudy s točenými nápoji.
ČTĚTE TAKÉ: |
Kolínský závod je podle ředitele Pavla Vavrušky největším výrobcem malinovky a druhým největším výrobcem točené limonády v zemi.
Ročně firma investuje do nového vybavení patnáct až dvacet milionů korun, část nákladů většinou zaplatí evropské fondy.
„Hodně oblíbený výrobek je pořád sodová voda v rámci pitných režimů ve velkých závodech. Třeba někde v hutích, ve sklárnách, automobilkách, ale i v jiných podnicích, kde je hodně lidí, protože je to levné a splňuje to požadavky, co ty fabriky mají,“ řekl Vavruška.