Takové řešení (tedy to s travelátorem) je asi nejlepší možné. Hlavní nádraží je už teď dost zatížené a stavba napojení rychlodráhy by tam vyšla moc draho. Zároveň to propojení Hl. n. a Masaryčky chybí i bez rychlodráhy a dost by to mohlo odlehčit přestupu na Florenci. Hlavně ať už se s tím začne - už se o tom mluví 20 let!
To si hosi fandite taxikarska mafie neco takoveho proste zakaze a bude po ftakach jak rikaji Hanaci.
Co tak se zabývat ekologicky nejpostižinějšími oblastmi republiky? Nebo Praha je na tom stejně?
Je to jednoduché - Praha přináší do státního rozpočtu nejvíc peněz a pražské letiště na tom také z tohoto hlediska nebude zle. Když k tomu připočítáte, že v Praze žije desetina obyvatel ČR, pochopíte, že je stavba takových věcí v Praze celkem logická.