Zajímavá otázka je, kolik se vybere. Za předchozím zlevněním byl prostý fakt, že se na jízdném vydělalo více. Zřejmě tedy chtějí vydělat opět méně a mít ještě více zahlcenou Prahu auty.
To bylo řečí o overturismu.Teď aktivisté z radnice zjistili, že bez těch prokletých turistů budou muset rezidentům zdražit jízdné.Tak to dopadá, když někdo neumí do deseti počítat.
Znamena to tedy, ze se zdrazuje z duvodu nedostatku cestujicich v dobe covidu? Az covid pomine a lide zacnou pouzivat MHD jako pred krizi a vrati se cizinci tak dojde k opetovnemu zlevneni na dnesni hodnoty?
Deset korun za den je takřka nic, přijde mi logické, že se cena zvýší - ani dvojnásobná cena by nebyla nijak nepřiměřená.
Není zbytí. Novotramvaje a servis stojí miliardy. Tramvaj T3 opravitelnou Gola sadou a multimetrem vyhladili.
Uvidíme, co na to pražci ve volbách, snad to už piráti a TOP neunesou, protože to jen mrví...
Co kdyby Hřib přestal platil půl milionu měsíčně svému státu poradců?
jediný hmatatelný výsledek práce pyjátů na pražské radnici
...do konce volebního období mohli navýšit počet neplacených míst asi o dva tisíce...
Nespletl jste se?? Neměl byste říct dvacet tisíc každým rokem??
Pan radní by se měl také pochválit, jak Pražanům prospěl dopravními "úpravami" na Smetanově nábřeží nebo na náplavce.
Bohatí budou jezdit autem a chudí nemají jezdit vůbec.