Amena Khanová je blogerka, modelka, zakladatelka kosmetické značky Ardere Cosmetics. Khanová je také slavná na sociálních sítích, kde publikuje hlavně videa o líčení a módě. Na svém youtubovém kanále má přes 390 tisíc odběratelů a na instagramu má přes půl milionu fanoušků. V minulosti také navrhovala nové modely hidžábu.
Inspiruje ostatní
„Hidžáb jsem začala nosit až po svých dvacetinách, ale v době dospívání jsem nikde v médiích nezaregistrovala reklamu, ve které by figurovala žena se šátkem na hlavě,“ řekla pro lifestylový magazín Vogue. „Myslím si, že kdyby to bylo naopak, tak bych měla větší pocit sounáležitosti,“ podotkla.
Kampaň běží týden a Khanová od té doby dostává velký počet podporujících zpráv od svých fanoušků. „Nikdo doopravdy nechápe, že ženy nosící hidžáb, mohou mít problém s vlasy, ač nejsou pod šátkem vidět,“ stojí v jedné ze zpráv.
L’Oréal se tímto krokem přidal k dalším značkám jako je Nike, CoverGirl, které se snaží prosadit větší různorodost ve svých projektech. Ve videu se objevují ženy s různými typy účesů a názorů. „Mé vlasy nejsou vidět, to ale neznamená, že mě nezajímají,“ říká Khanová.