Pátek 15. ledna 2021svátek má Alice -1 °C sněžení Předplatné LN
Lidovky.cz > Cestování > Aktuality

Nejlepší výlet v Česku? Lidé zvolili Adršpach

Jezírko v pískovcovém lomu v Adršpašských skalách | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Jezírko v pískovcovém lomu v Adršpašských skalách | foto: Profimedia.cz

PRAHA Vítězem hlasování o nejoblíbenější tuzemskou výletní destinaci se stalo skalní město u Adršpachu. Výsledky hlasování zveřejnila Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism, která soutěž prostřednictvím stránek www.kudyznudy.cz pořádá.

"Nejčastějším důvodem pro cestování po Česku je poznávání a pobyt v přírodě," řekl generální ředitel CzechTourismu Rostislav Vondruška s tím, že tomu odpovídají i výsledky soutěže. Na druhém místě v počtu hlasů se totiž umístila další přírodní památka, vyhlídka Belvedér v Českém Švýcarsku, a na třetím místě hrad Karlštejn.

Stotisícová výhra

V soutěži hlasovalo celkem 11 000 lidí, kteří mezi jednotlivé kategorie rozdělili téměř 100 000 hlasů. Cenou pro vítěze je 100 000 korun na podporu marketingových aktivit.

Agentura v posledních letech vysledovala trend neustálého zkracování vzdálenosti, na kterou jsou turisté ochotni cestovat, uvedl ředitel oddělení strategie a marketingové komunikace CzechTourismu Martin Mráz. To se netýká jen zahraničních turistů, ale i domácích, kteří v posledních letech stále častěji tráví dovolenou v Česku.

Nejkrásnější výlety po České republice

Svatá Hora

Cestujte po Česku. Lidovky.cz pro vás připravily speciální nabídku tipů na výlety. Najdete tu nejkrásnější výlety po Čechách, Moravě a Slezsku. Tipy průběžně aktualizujeme.

Více informací najdete ZDE


Kromě hlavní soutěže byly v letošním ročníku vypsány i nové kategorie. V kategorii novinka roku zvítězil DinoPark Harfa Praha, nejlepším podnikatelským počinem letošního roku se staly termální bazény hotelu Wellness Horal v Beskydech, uvedla manažerka portálu Kudy z nudy Martina Vepřková.

Záběry z DinoParku Praha

Portál Kudy z nudy tradičně láká do regionů návštěvníky z tuzemska. Od září se ale jeho působnost rozšířila i na okolní státy, když CzechTourism na stránkách spustil další tři jazykové mutace.

Ty nově lákají zájemce o dovolenou v Česku i v polštině, němčině a slovenštině. Původní česká a anglická verze měly návštěvnost 400 000 lidí za měsíc. Od rozšíření o tři nové jazyky očekává centrála nárůst návštěvnosti o desítky tisíc vstupů měsíčně.

,

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

TEST e-shopů potravin: Ráno objednáte, po obědě pečete. Nebo za tři dny

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Když před necelými třemi lety testovala MF DNES internetové prodejce potravin, nacházela se většina Čechů ve stadiu...

Zařiď to, nebo ti vypálím barák. Jak fungovala fotbalová chobotnice

Roman Berbr na mimořádné valné hromadě Fotbalové asociace ČR. | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Pro Náčelníka, jak mu přezdívají, bylo přichystáno pravé šampaňské, propiska s gravírovaným jménem Berbr, manžetové...

Tečka za čínskou érou. Skupina Lobkowicz řeší zavírání dalších pivovarů

Pivovar Klášter | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Skupina Lobkowicz se zbavuje „těžkého nákladu“. V ohrožení jsou tři ze sedmi pivovarů. Kromě Uherského Brodu a Kláštera...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!