Úterý 30. listopadu 2021, svátek má Ondřej
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Nejlepší výlet v Česku? Lidé zvolili Adršpach

Cestování

  9:00
PRAHA - Vítězem hlasování o nejoblíbenější tuzemskou výletní destinaci se stalo skalní město u Adršpachu. Výsledky hlasování zveřejnila Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism, která soutěž prostřednictvím stránek www.kudyznudy.cz pořádá.

Jezírko v pískovcovém lomu v Adršpašských skalách foto: Profimedia.cz

"Nejčastějším důvodem pro cestování po Česku je poznávání a pobyt v přírodě," řekl generální ředitel CzechTourismu Rostislav Vondruška s tím, že tomu odpovídají i výsledky soutěže. Na druhém místě v počtu hlasů se totiž umístila další přírodní památka, vyhlídka Belvedér v Českém Švýcarsku, a na třetím místě hrad Karlštejn.

Stotisícová výhra

V soutěži hlasovalo celkem 11 000 lidí, kteří mezi jednotlivé kategorie rozdělili téměř 100 000 hlasů. Cenou pro vítěze je 100 000 korun na podporu marketingových aktivit.

Agentura v posledních letech vysledovala trend neustálého zkracování vzdálenosti, na kterou jsou turisté ochotni cestovat, uvedl ředitel oddělení strategie a marketingové komunikace CzechTourismu Martin Mráz. To se netýká jen zahraničních turistů, ale i domácích, kteří v posledních letech stále častěji tráví dovolenou v Česku.

Nejkrásnější výlety po České republice

Svatá Hora

Cestujte po Česku. Lidovky.cz pro vás připravily speciální nabídku tipů na výlety. Najdete tu nejkrásnější výlety po Čechách, Moravě a Slezsku. Tipy průběžně aktualizujeme.

Více informací najdete ZDE


Kromě hlavní soutěže byly v letošním ročníku vypsány i nové kategorie. V kategorii novinka roku zvítězil DinoPark Harfa Praha, nejlepším podnikatelským počinem letošního roku se staly termální bazény hotelu Wellness Horal v Beskydech, uvedla manažerka portálu Kudy z nudy Martina Vepřková.

Záběry z DinoParku Praha

Portál Kudy z nudy tradičně láká do regionů návštěvníky z tuzemska. Od září se ale jeho působnost rozšířila i na okolní státy, když CzechTourism na stránkách spustil další tři jazykové mutace.

Ty nově lákají zájemce o dovolenou v Česku i v polštině, němčině a slovenštině. Původní česká a anglická verze měly návštěvnost 400 000 lidí za měsíc. Od rozšíření o tři nové jazyky očekává centrála nárůst návštěvnosti o desítky tisíc vstupů měsíčně.

Autoři: ,

ANALÝZA: Případ Kenosha. Média si napsala vlastní verzi

Premium Půlka Ameriky si udělala z Kylea Rittenhouse, jenž zastřelil dva lidi, vzorovou karikaturu bílého rasisty s puškou, a...

Pět nejčastějších chyb, které Češi dělají v penzijním spoření

Premium Ve starém „penzijku“ si na důchod spoří více než tři miliony Čechů a v nových fondech už přes 1,3 milionu lidí. Stát...

Strach se do lidí pouští jako jed. Horší než covid je hysterie, říká herec Dušek

Premium Je hercem, režisérem, scenáristou, moderátorem. Renesančního ducha zřejmě Jaroslav Dušek zdědil po svém rodu s modrou...

Právě čtete

      Mohlo by vás zajímat