jde především o to, aby ukázal, že názor M. Z. na včleňování je scestný a zaostalý. Z článku však vyplývá, že Kuba je jen lehce mentálně postižený, navíc má asistenta. Jen bych byl velmi opatrný v nadšeném hodnocení spolužáků: S námi na ZDŠ chodil kluk, který byl určitě zralý na zvláštní (dnes praktickou) školu. Rodiče bohužel nechtěli. Myslím, že jsme ho vysloveně nešikanovali, to ani za mého mládí nebylo běžné, ale jednoduché to mezi námi neměl. Dokonce i někteří učitelé si na něm občas s gustem smlsli. Kdyby k nám ovšem přišli novináři, předháněli bychom se v empatii a učitelé by samozřejmě tvrdili, jak vše perfektně funguje.
Zemana nemusím, ale tahle úporná kampaň za inkluzi, prostá jakékoliv kritiky či střízlivé úvahy, se už blíží vymývání mozků.
bránící počet dětí kvůli zrušení školy a vašemu zaměstnání za každou cenu... Dzp.
ale vzdělávání postižených žáků, je přece jenom okrajovou záležitostí vzdělávacího systému. Podstatné je vzdělání a vedení nadaných žáků, maximální rozvinutí jejich schopností, protože oni to budou, kteří později, v dospělosti budou mj. toho Kubu a jemu podobné živit. A navíc vlastní rodiny, a důchodce a .... Proto je potřeba se nadaným věnovat víc než postiženým.
I mentálně postižení mohou pracovat a dokonce pracují! To je novinka, že?