Spíš, nežli zprávy o neprůjezdné dálnici by bylo dobré psát jen když je průjezdná. A místo mýta zavést parkovné. Zisk by byl výrazně větší.
Celých 30let vědí ( stejně jako roky před tím ), kde jsou problémové úseky, které je potřeba ošetřovat preventivně a průběžně. Ale od té doby, kdy byli zrušeni dispečeři na okresech/střediscích a je jeden na celý kraj, jsou neustále problémy se zimní údržbou silnic, dálnic. Nemluvě o smluvních pomocnících při údržbě. Bylo zvykem/povinností, že než vyjížděly první autobusy - 4,30h., byly silnice průjezdné ( pokud opravdu nebyla kalamita 1/2m sněhu + vítr ).. Dnes, kdy se šetří, bez příkazu dispečera nevyjede nikdo ( nedostal by zaplaceno ). Proto tolik připomínek, jak to funguje v Německu s úklízením vozovek.
Před třiceti roky silničáři ráno leštili sníh, který tam už týden ležel, ale když byl v poledne rozbředlý, neukázal se ani jeden. To by ho shrábli najednou a neměli by už co hrabat.