V designové přehlídce tak nechyběly ani kanceláře, ložnice, obývací soupravy a jídelny. Do největších detailů se snažila svým zákazníkům dostat automobilka Bentley. Kromě luxusních materiálů myslela i na nejmenší detaily. Její Bentley Home proto nabízel pod stejnojmennou značkou i podušku pro psa.
Přestože se to zdá možná až přehnané, právě obrat k lifestylu dává automobilkám stále větší smysl. Lidé si totiž stále neuvažují nad novým vozem jen jako nad užitkovou záležitostí, ale rovněž tím chtějí vyjádřit svůj životní postoj. Důraz na design, originalitu a pohodlí je tak mnohdy přednější než počet koní pod kapotou. Svoji nabídkou se proto firmy snaží ukázat, že tak jak se řidiči cítit při řízení, mohli by se tak cítit i doma.
Není tedy divu, že i klasické reklamní kampaně automobilek se více blíží těm s luxusní módou. Důraz na detail, ruční zpracování potahů sedaček z kůže a podobně. Obdobně se prezentovala v Miláně například i značka Ford, která v rámci konceptu Vignale ukázala kolekci kožených business a volnočasových tašek a dalších doplňků.
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |