"„Vozidla připravíme do provozu armády, postavíme je na vojenské poznávací značky, zabezpečíme zákonné pojištění a dotankujeme je na plné nádrže.
.
No tak hlavně to poslední je velice zodpovědná a obtížná práce pro odborníky.
To je dost, ze armada zavadi konecne moderni auta. Ale jake maji motory, take tatrovacke, vzduchem chlazene, nebo ruzne diesly od americkych firem jako exportni Tatrovky.
Doufejme, že tomu tak nebude. Nynější majitelé firmy TATRA, si nedovolí fixlovat.
Chvályhodné. Jen jedna připomínka a dotaz. PRAGA V3S - všechno ovládání mechanické, jednoduše opravitelné. Dnešní auta - vše řízené přes počítač, desítky km drátků. Jsou v té TATRA T 180, tyto dráty takové, které vydrží min. 10let ?
Jo, řidič Ventry nemusel mít v kabině vytápění ani v nejtěžších mrazech, ten byl z toho kroucení volantem zpocený až na zadeli. Vozidlo pro kulturisty. S jednou rukou nebo jakýmkoliv zraněním neřiditelné. Na korbě jste se museli i při jízdě po silnici držet jako klíště, jinak vás to vystřelilo až do plachty. Nebylo tam slyšet vlastního slova, takže před vysazením nemohl důstojník udělit ani rozkazy, co má družstvo dělat... Nahnout se ke kolegovi aby jsi mu něco řekl, skončilo dvěma boulemi na hlavě. Jezdil jsem v tom skoro denně do stráží, děkuji, stačilo.
Tak mě napadá, že bysme mohli v rámci povinného navýšení obranného rozpočtu opravit a vylepšit naši vojenskou obrannou infrastrukturu - dálnice, silnice, mosty, tunely ... vše užitečné například pro přesuny Dragounů,Pandurů ... Co říkáte ? To přece není špatný nápad ... Část agendy a rozpočtu ministerstva dopravy by přešla do rozpočtu ministerstva obrany ... dokonce by to zůstalo v jedné straně, takže by s tím nebyl politický problém ...
Hmmm... pokud by se do výdajů na armádu započítávaly i výdaje na infrastrukturu... mohly by se na ně přesunout i peníze určené pro ministerstvo dopravy a tím pádem bychom (možná) i splnily náš závazek vůči NATO, týkající se výše výdajů na armádu... :)