„Technologická úroveň levného zboží může vytvořit velký tlak na technologicky vyspělé produkty,“ citoval jihokorejský ekonomický deník The Maeil Business názor Ratana Taty, předsedy společnosti Tata Motors.
V rozhovoru pak Tata dodal, že revoluce v sektoru levných automobilů s hybridními pohony může překročit hranice Indie a donutit vyrobce automobilů po celém světě k urputnějšímu vývoji zelených pohonů. Samotná automobilka Tata Motors je největším indickým výrobcem automobilů, a do jejího portfolia navíc patří i luxusní značky Jaguar a Land Rover.
Budoucnost automobilového průmyslu vidí předseda indického kolosu v ekonomických automobilech. Pokud tomu tak opravdu bude, nemusí se Rata Tata ničeho obávat, protože model Nano se dá pořídit za velice málo peněz. Předseda společnosti ale neudal žádný konkrétní termín, kdy by se jeho levné hybridní vozy měly dostat do prodeje.
Jednasedmdesátiletý Ratan Tata svolil k rozhovoru právě v době, kdy se rozhoduje mezi exportem lehkých nákladních vozů do Jižní Koreje a možností vyrábět je přímo tam.