Pocet tubusu tu uz je opraveny. Jeste chybi opravit zprovozneni, ktere bylo uz v roce 1997. Autor clanku asi nekde videl datum kompletniho zprovozneni. Tunel byl v provozu i se stojicim barakem na usti ze strany Smichova. Mozna prave az v roce 2002 se podarilo barak odkoupit a tunel kompletne zprovoznit.
V dobe dokoncovani Strahovskeho tunelu a zacatku vystavby Blanky jsem bydlel na Strahove na kolejich a cesta do skoly byla peklo, permanentni zacpy. No pesky to bylo rychlejsi.
Co je to za nesmysl, že Strahovský tunel je jednotubusový? Je tam jeden tubus pro směr Břevnov-Smíchov a druhý pro směr Smíchov-Břevnov. Navíc vpravo od něj je tubus třetí, který ale nebyl nikdy zprovozněn a asi tedy není úplně dokončen, co se týče vozovky a zejména telematiky.
Nemuselo by to tolik bolet, byla-li by dostavěna východní část městského okruhu
Pan Drahotský z Pardubic, asi Strahovským tunelem nikdy nejel, jinak by nemohl napsat, že tunel je jednotubusový, když má ve skutečnosti tubusy dva.
Hlavním problémem je, že tunel je stále nedostavěný. Rozplety jsou připraveny na výstavbu tubusu třetího. Kdyby byl už hotový, rekonstrukce po jednotlivých tubusech by nebyla problém. Ale za primátorky Krnáčové ani za primátora Hřiba se ve výstavbě žádných silničních tunelů v Praze nepokračovalo.
Pan dopraní odborník nemluví pravdu. Strahovský tunel má dva tubusy.
Dobrý den, samozřejmě se jedná o tubusy dva - odpověď byla ve smyslu náročnějších prací, včetně objízdných tras a dopadů do dopravy v případě jednotubusových tunelů.