Těší mě, že když si myslím, že jedním z důvodů je to jejich věčné čumění do mobilů, nejsem sám. Ono totiž když podlehnou tomu, že život se dá řídit tlačítkama a když něco pohnojí, začnou znova včetně dalšího života, Pak po nich chtějte nějakou odolnost.
Možná z toho, jak se jim nevládky snaží namluvit, že chlapci jsou vlastně dívky a dívky jsou vlastně chlapci a že je to normální. Ani se jim nedivím.
A nebude to lepší, pokud děti do 18 let budou smět používat mobily. Na depresy by pomohla i rákoska. Ale to by mělo za následek , že by vyrostli individuality vzdělané, které to mají hodnotově srovnané v hlavě s nestádními názory. A to je fůůůj !
Škola v tom dělá hodně... dle naši zkušenosti, tak 7 učitelů z 10 neumí a ani nechce učit (to povolání je nesmírně atraktivní pro lenochy, protože nabízí k poměru k odpracovaným hodinám, krásné a zaručené výdělky). Bohužel je mezi učitelkami spousta mindráků, kteří si rádi léči svoje komplexy na dětech. Místo, aby hledali co je v každém dítěti to pozitivní a dobré, tak mnozí jen hledají to co jim nejde a to vyzdvihují. O závisti ani nemluvím.. běda jak by bylo vidět, že rodiče nejsou " socky" , nedej bože, že by se měli lépe než paní učitelka, tak už by se děti vezly... Samozřejmě čest výjimkám..
Až 40 procent žáků devátých tříd základních škol vykazuje známky střední až těžké deprese...
=
Dobrá práce učitelů a učitelek.
Fňukny, mamánkové, oběti moderní výchovy. Vyrůstá neodolná generace proti životním peripetiím. Těm už nic nepomůže. Ani psycholog, ani psychiatr, ani jiný odborník na psychiku. se musí z této ztracené generace radovat. Tito lidé se totiž vlmi lehce ovládají.