130 let

Diskuze

Havel: Z mafiánů je ekonomická elita

Češi podle exprezidenta Václava Havla budují paláce konzumu, politici nevidí dále než k příštímu průzkumu mínění a kriminálníci a veksláci se stali novou ekonomickou elitou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Emanuel

22. 6. 2009 7:36
on je Otec zakladatel toho systému

Pan Havel byl při samém zrodu tohoto systému. Po vítězném převratu trávil čas tím, čím bude jezdit jeho motorkada (BMW), s heraldiky trávil čas jak změnit státní znak (stačilo vypustit či přemalovat onu hvězdičku, práce na 5 minut a oni bádali a bádali a vynalezli to co máme, ten zvířetník). Pan Havel pustil z kriminálu vrahy a zloděje. Čili pan Havel a jeho suita byl u zrodu toho všeho špatného o čem nyní mluví ve stylu "já nic, já muzikant". Ano je to fraška. Že z toho systému udělal pan Klaus ještě horší verzi nesnímá z p. Havla to prvotní selhání. Tj věnování se komediím (uniforma hradní stráže, jakým autem jezdit, prostě komediální plytkosti) před důležitými věcmi.

0 0
možnosti

Jana

21. 6. 2009 0:13
hospodska elita

Vazeni.  Po precteni 17 stran prispevku, s vyjimkou nekolika prispevku par  objektivnich slusnych lidi, zbytek  pisatelu by mohl byt  nazvan hospodskou elitou.  Je to smutne, ze tento lidsky material  tvori cast obyvatel Ceske republiky.

Budte radi, ze je nekdo  - Havel vubec ochotny se angazovat a zabyvat  soucastnou situaci  a denim v Ceske republice, zatimco velka cast "hospodske elity" zvani.  Vsichni mate neobycenou pamet vetsinou podlozenou nedokonalymi informacemi a tak byste si mohli take vzpomenout, ze nazacatku cele politicke zmeny (ne vzdy s vysledky k nasemu optimistmu a uspokojeni) bylo receno, ze to vezme nejmene jednu az dve generace, k prechodu  z jednoho devastujiciho komunistickeho systemu  do nenacviceneho demokratickeho systemu     Tam kde muzete se aktivne a uspesne zapojit je na vasi domaci fronte, postarejte se o sebe, deti a vnoucata pouzivanim zasadnich slusnych a spravnych forem a doufejte, ze oni sami pak prijdou nato co plati a v cem se muze slusne zit.  Tyto zoufale a casto prihrouble vytky a kritiky jsou placani a steky, ktere nikomu ani vam nepomuzou a nic nevyresi.  .....Tak si dejte pivko oprete myslenku o ucho pulitru a mozna, budeme doufat, ze vas neco napadne.

0 0
možnosti

Franta

22. 6. 2009 7:13
Re: hospodska elita

Jano,sestupte z oblak a sundejte růžové brýle při pohledu na p.HavlaTo myslíte vážně,že mu máme být vděčni,za hromadnou amnestii kriminálníků po roce 89, schvalování bombardování Jugoslavie a napadení Iraku...Vzpamatujte se, do hospody nechodím a mohl bych.

Jinak s Vámi souhlasím že řada příspěvků jak z leva tak z prava je nechutných,ale to je v diskuzích v Lidovkaách normální.Nakonec i řada článků  z pera redaktorů si s nimi moc nezadá

0 0
možnosti

skrap

20. 6. 2009 16:52
????

Co jsi Vašíčku čekal?????Kdo tě podporoval (finančně) za komanču!!!

0 0
možnosti

Radek

20. 6. 2009 13:05
Hledat vinu v jednotlivcích je pitomost

Za stav vlády věcí svých si tenhle národ může sám. Příliš mnoho Čechů jsou omezení zparchantělí závistivci, kteří důsledky vlastní lenosti  a neschopnosti svalují na druhé. A volí si reprezentaci k obrazu svému. Už první svobodný parlament 1990 pokládal za největší prioritu po 40 letech nesvobody stanovit si platy na trojnásobku průměru. Vyslal tak jasný signál, kam to povede. S tím Havel nemá nic společného.    

0 0
možnosti

Jefim

20. 6. 2009 0:58
Volby jsou na nic

Ať volíš, jak volíš, vždy tam budou ODS,ČSSD a KSČ. Totiž volí se vždy dva dny (česká specialita), urny nejsou vůbec důvěryhodně zapečetěny, komise, to jsou ti, co chtějí si něco přividělat. Na noc jsou urny bez přítomnosti volební komise a to je rej pro účelné manipulace. Volby v ČR - divadlo pro lidi.

0 0
možnosti

Golda

20. 6. 2009 0:50
Ty co to rozjeli pamatovat

Ti, co to rozjeli v roce 1989 ty si musí národ pamatovat a každá strana, která má tyto darebáky i když se od sebe vzájemně distancovali nesmí být volena To jsou ODS, ČSSD a o KSČ snad již nikdo nepochybuje. Ta hraje toho zlobivého pro ODS a jinak se také přiživuje, jsou to všichni Švejci, kteří se v neděli v poledne sejdou v Televizních studiích a tam hrajou to jejich divadlo. Pan Havel jim naletěl.

0 0
možnosti

No

19. 6. 2009 23:50
Havel ma naprostou pravdu !

Ale stejna situace je ve vsech post-komunistickych zemich !

Coz mi rika ze je tu spolecny jmenovatel.

Pseudorevoluce - organisovane samotnymi komunisty !

0 0
možnosti

Petr

20. 6. 2009 16:43
Re: Havel ma naprostou pravdu !

Jen se Havel k tehle pravde moc nezna ze ano.

0 0
možnosti

Nickel

19. 6. 2009 23:00
Elita?

No to se pan Laskopravda zase zviditelnil. Onu tu takzvanou Sam. revoluci ridila stejna klika datrebaku, ktera byla pred tim pater a opora minuleho rezimu. Ti stejni katani a tyrani naroda. A pan Laskopravda to vsecho zakryl svoji osobou tak jako zenska  zakreje vsechno pod sukni. Problem neni v nedokonalosti zakona, ale

v tom ze kazda revoluce nebo pseudorevoluce pod jistou propagandistickou ideou sleduje snahy organizatoru vyrazit majetek  z rukou jednech a pristrcit jej jinym.

To co on rika je podobna chytrost jako kdyz zlodej na uteku krici: Zlodeeeej ,chytte ho zlodeje. Zadni vexlaci ci mafiani se nikam nevloudily. Ti uz tam byli, to delali a organizovali prece pro sebe. Co vexlak to confident Stb a co STbak to pritel vexlaka.

0 0
možnosti

Jaromíra

19. 6. 2009 13:06
Mafie a Havel

Pane Havle, vždyť jste byl u toho v úplném jeho počátku v r. 1989, řekla bych že se Vám to sakra požádně vymklo z rukou. Pravda a láska vítězí nad lží a nenávistí. Nejsme jako oni. Pane H. vy jste totiž na toho prezidenta vůbec neměl, Vás potřebovali pouze ti STBáci, kteří Vám zařídili prezidentování. Místo toho, abyste s nimi zatočl. V listopadu 89 za Vámi stála značná část národa. Vy jste promarnil příležitost, kterou už mít nikdo jiný mít nebude. V zahraničí jste populární, ale ne u našich emigrantů, exulantů, které jste poškodil. Sametová revoluce je hloupý název, bylo to uchopení majetků v záloze vyškolenými komunisty STB a KGB . Na co si pořád hrajete.

0 0
možnosti

Vaník

19. 6. 2009 13:38
Re: Mafie a Havel

Paní máte pravdu. Vzpomínám si dokonce jak se p.Havel jednou v Hovorech z Lán zastal STBáků. Zranil naši republiku, dlouho se ty věci z té doby budou napravovat, otázka je jestli se vůbec dají napravit. Národ mu v roce 1989 věřil. Bohožel on národ zklamal. Uvítal bych, kdyby aspoň napsal něco o tom, jak lituje toho co způsobil. Od Klause se toho nedočkáme, Havel by možná by mohl být otevřenější a sebekrytičtější. Je to nepopulární věc. Národ by si to zasloužil, aby v budoucnu zase nenaletěl.

0 0
možnosti

rok emigrací

19. 6. 2009 7:54
Dokud bude designer oposmluvního kupčení...

...na Hradě, nelze očekávat zlepšení. Klaus má bohužel skutečně fatální nedostatek, neboť nikdy v demokracii nepracoval, nikdy v ní ve skutečnosti ani nežil. Nikdy také nespravoval žádné větší peníze ani hmotný majetek, přesto nám už dvacet let vysvětluje, jak to máme dělat, přitom si nechává radit od skutečně velmi pochybných lidí jako Weigl či Jakl.

   Nyní, kdy je Klaus ve sporu se Sněmovnou a to bohužel zdaleka ne jenom v otázce Lisabnoské smlouvy, je jeho působení v pozici presidenta skutečně velmi problematické. On sám by měl velmi zvážit, zda-li za takové situace může na Hradě zůstat.

    Bohužel si opravdu myslím, že problém současné vyhrocené politiky začíná u Klause a jeho omezenosti.

0 0
možnosti

KGB AGent

19. 6. 2009 10:45
Klaus je velice dobre informovan o urovni cechu

a vi velice dobre jak ziskavat jeho sympatie. Cechum nejde ani o pravo, spravedlnost, ale jen o povrchni videni sveta. A to Klaus dobre vi a proto vyuziva vsech moznosti jak se presentovat - strasi s nemci, rakusaky a celou evropou. Vi, ze sudety je bolave misto, a ze tam ziji lide kteri sami nejsou sto se o sebe postarat a velka cast ji prisla prave z ex SSSR a v 90.letech z Ruska.... Kolik to muze byt lidi -2 miliony, to je uz velka power

0 0
možnosti