FRANKFURT Výdaje na reklamu na internetu v Evropě se v loňském roce zvýšily o 40 procent na 11 miliard eur (274,4 miliardy Kč). Vyplývá to ze zprávy společnosti Interactive Advertising Bureau (IAB), která potvrdila, že internet na rozdíl od tištěné reklamy láká stále více inzerentů. „Zatímco někteří analytici odhadují, že na reklamu v tradičních médiích může mít dopad ekonomický pokles, průzkum ukázal, že internetová reklama bude i nadále pokračovat ve vysokém růstu,“ uvedla IAB ve zprávě. Nejvíce za internetovou reklamu utrácejí firmy z oblasti zábavy a volného času, telekomunikací, finančnictví a pojišťovnictví. Podle IAB se Evropa v reklamních výdajích na internetu přibližuje Spojeným státům. V USA loni výdaje na internetovou reklamu stouply o 26 % na 14,5 miliardy eur.
Internetová reklama v Evropě stoupla
INTERNET
„Stínová flotila“ má problém. Až 1000 starých lodí financovalo Rusku válku a Západ teď našel cestu, jak je zastavit
Řidiči omylem čerpají speciální benzin za 95 korun. Luxusní palivo přitom zlepšuje výkon jen některým vozům
MS v hokeji bez sborné? Zbytečný šampionát, na naše vyloučení nejvíc doplácí Češi, tvrdí Rusové
Prodej Rodinný dům, 96m2, Bohumín, Skřečoň
Dělnická, Bohumín - Skřečoň, okres Karviná
3 200 000 Kč